لوگو

اهمیت بازاریابی برند

اهمیت بازاریابی برند

اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند

 قسمت دوم

طراحی شرکت باعث شناخته شدن برند و اعتبار آن می‌شود و تصویری شفاف و منسجم در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

طراحی مناسب برای برند به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ارتباطاتی را ایجاد کند که مردم حتی متوجه ایجاد آن‌ها نیستند و بدین ترتیب نرخ تبدیل کسب‌وکارتان افزایش می‌یابد و این همان قدرت طراحی ساده در برندینگ است.

طراحی و برندینگ

برند همان تصویر کلی کالاها و خدمات شرکت شماست که بر اساس خوش‌نامی، بازاریابی، طراحی لوگو، اعتبار و حتی خدمات مشتری شما بناشده است.

اگرچه این طراح است که مبنای برند شما را خلق می‌کند اما تنها مشتریان و مخاطبان هستند که بر اساس استنباط و برداشت‌های خود برند را «می‌سازند».

طراحی یکی از عوامل مهم برندینگ است چرا که مسئولیت عوامل بصری برند را بر عهده دارد.

برای خلق روشی منسجم، مانا و آسان برای شناختن شرکت به طراحی نیاز است.

بنابراین اهمیت طراحی خوب برای تبلیغ شرکت و برندینگ را دست‌کم نگیرید.

داشتن طراحی خوب برای موفقیت برند، یک امر اختیاری نیست، بلکه یک امر ضروری و حیاتی است.

طراحی به فروش ایده یا محصول کمک فراوانی می‌کند.

می‌توان طراحی را به شیوه‌های مختلفی به کار گرفت، مثل لوگو، بروشور، بسته‌بندی، اقلام اداری، سمبل یا نماد و اقلام تبلیغاتی آهنربایی و هر وسیله‌ بصری که نمایانگر کسب‌وکار شماست.

طرحی که به‌درستی اجرا شود، می‌تواند توجه مخاطب را جلب کرده و یادآور محصولات شما شود.

مشاوره 13485

ایزو 22000

مشاوره مدیریت استراتژی 

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *