۴ رکن بازاریابی رابطه مند

قسمت اول

اوایل ۱۹۸۰، بسیاری از شرکتها به برقراری تعاملات پایدار با تامین کنندگان و سایر ذی نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوایل ۱۹۸۳ بازاریابی رابطه مند برای اولین بار مطرح و از آن به عنوان استراتژی جذب، حفظ و بهبود روابط با مشتریان یاد شد.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
محیط متلاطم

جای تعجب نیست که در محیط متلاطم با تغییرات شتابنده در بازار صنعت گردشگری، کسب و کارهای گردشگری مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را در برابر بازار تغییر دهند، به نحوی که بیشتر روی مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای چشم انداز کوتاه مدت، دیدی بلند مدت در پیش گیرند.

بازاریابی رابطه‌مند

بازاریابی رابطه‌مند نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بیشتر این روابط با مشتریان می‌باشد.

نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان

بازاریابی رابطه‌مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی نفعان سازمان است که این امر ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می‌شود.

مشتریان وفادار

در واقع هدف نهایی بازاریابی رابطه‌مند جذب و حفظ مشتریان وفادار است.

مشاوره استراتژی با آریان گستر
حفظ تعهد عمیق

وفاداری عبارتست از حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات به طور مستقیم در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی به صورت بالقوه می‌تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
۴ رکن بازاریابی رابطه مند
Description
نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان بازاریابی رابطه‌مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی نفعان سازمان است که این امر ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می‌شود.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *