۱۰ دگرگونی کسب‌وکارها در ۲۰۲۰

۱۰ دگرگونی کسب‌وکارها در ۲۰۲۰

 ۱۰ دگرگونی کسب‌وکارها در ۲۰۲۰

کسب‌وکارهای ۲۰۲۰ با شوک‌های ناشی از «ضربات کرونا»، «جنبش ضدنژادپرستی» و «تغییرات اقلیمی» دچار ۱۰ دگرگونی بزرگ شدند. تحولات عمدتا از جنس مثبت- فرصت‌سازی از تهدید- بوده است.

تولید و فروش در عصر پاندمی

برخی شرکت‌ها به نوآوری‌ در تولید و فروش در عصر پاندمی روآوردند و برخی، سراغ «اهمیت قائل‌شدن برای کارمندان» رفتند. جهان ۲۰۲۱ برای شرکت‌ها متاثر از این تغییرات است.

جهت  مشاور ایزو و کسب اطلاعات در زمینه ممیزی در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
۱۰ داستان مهم سال ۲۰۲۰ درباره ارتباط کسب‌وکارها و جامعه کدام‌ها بودند؟

۱- کووید-۱۹ حرکت به سمت توسعه پایدار را کند کرد؛
۲- نوآوری کسب‌وکارها برای مقابله جهانی با کووید؛
۳- شرکت‌ها به خوبی و به بدی مشکلات مردم را مدیریت کردند؛

مشاوره ایزو با آریان گستر

۴- به‌رغم همه چیز، توجه به اقلیم و پایداری افزایش یافت؛
۵- سوخت‌های فسیلی کمرنگ شدند؛
۶- سرمایه‌گذاران به حرکت خود به سمت مسوولیت‌پذیری اجتماعی و زیست‌محیطی ادامه دادند؛
۷- جهان کسب‌وکار شعار «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» سر داد؛
۸- معنای مسوولیت‌پذیری شرکتی گسترش یافت؛
۹- شرکت‌ها از ارکان جامعه دفاع کردند؛
۱۰- تقاضا برای اصلاح سرمایه‌داری افزایش یافت.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

 

Summary
Article Name
۳- شرکت‌ها به خوبی و به بدی مشکلات مردم را مدیریت کردند؛ ۴- به‌رغم همه چیز، توجه به اقلیم و پایداری افزایش یافت؛ ۵- سوخت‌های فسیلی کمرنگ شدند؛ ۶- سرمایه‌گذاران به حرکت خود به سمت مسوولیت‌پذیری اجتماعی و زیست‌محیطی ادامه دادند؛ ۷- جهان کسب‌وکار شعار «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» سر داد؛ ۸- معنای مسوولیت‌پذیری شرکتی گسترش یافت؛ ۹- شرکت‌ها از ارکان جامعه دفاع کردند؛ ۱۰- تقاضا برای اصلاح سرمایه‌داری افزایش یافت.
Description
۳- شرکت‌ها به خوبی و به بدی مشکلات مردم را مدیریت کردند؛ ۴- به‌رغم همه چیز، توجه به اقلیم و پایداری افزایش یافت؛ ۵- سوخت‌های فسیلی کمرنگ شدند؛ ۶- سرمایه‌گذاران به حرکت خود به سمت مسوولیت‌پذیری اجتماعی و زیست‌محیطی ادامه دادند؛ ۷- جهان کسب‌وکار شعار «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» سر داد؛ ۸- معنای مسوولیت‌پذیری شرکتی گسترش یافت؛ ۹- شرکت‌ها از ارکان جامعه دفاع کردند؛ ۱۰- تقاضا برای اصلاح سرمایه‌داری افزایش یافت.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *