لوگو

یادگیری ناب

یادگیری ناب را در متن زیر دنبال بفرمایید:

◊یادگیری ناب برگرفته از سیستم تولید ناب تویوتا است و بر استفاده از تلاش در صورت نیاز، بهبود خروجی‌ها و کاهش اتلاف اشاره دارد؛ روشی کوتاه و متناسب با نیاز است و اطلاعات را به‌سرعت به‌روزرسانی می‌کند.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

یادگیری ناب به موارد ذیل اشاره دارد:

◊۱. یادگیری هسته‌ی اصلی مطلب موردنیاز

◊۲. پیاده‌سازی فوری آموخته‌ها بر نمونه‌های جهان واقعی

◊۳. دریافت بازخورد لحظه‌ای و بهبود درک

◊۴. تکرار چرخه

تطبیق‌پذیری سازمان‌ها

◊یادگیری ناب هم مانند تولید ناب و استارتاپ ناب (روشی مدرن برای توسعه‌ی کسب‌وکار با هدف کوتاه‌سازی چرخه‌های توسعه) از تطبیق‌پذیری سازمان‌ها برای رسیدن به مزیت رقابتی در بازار کنونی حمایت می‌کند.

مشاوره EFQM با آریان گستر

روش پیاده‌سازی یادگیری ناب

◊تفکر ۲۰/۸۰. تیم فریس، کارآفرین و مؤلف مجموعه کتاب چهار ساعت، یکی از حامیان روش یادگیری ناب است که آن را DiSSSCaFE می‌نامد،او شناسایی واحد حداقل یادگیری (MLU) و پیاده‌سازی اصل پارتو را پیشنهاد می‌دهد،برای مثال اگر می‌خواهید ژاپنی یاد بگیرید روی ۲۰ درصد از کلمات و جملاتی تمرکز کنید که در ۸۰ درصد مواقع کاربرد دارند؛ سپس آموخته‌های خود را در مکالمه‌های واقعی با افراد ژاپنی یا مسلط به ژاپنی پیاده‌سازی کنید.

ارزیابی خروجی کسب‌وکار

◊برای پیاده‌سازی یادگیری ناب، سازمان‌ها باید دست از ارزیابی CPEها بردارند و به ارزیابی خروجی کسب‌وکار بپردازند،یادگیری ناب تضمین می‌کند کارمندان نه‌تنها نکات صحیح را در زمان مناسب و به دلایل مناسب می‌آموزند بلکه می‌توانند آموخته‌های خود را حفظ کنند.

سخن آخر

◊اریک ریز، مؤلف استارتاپ ناب می‌گوید: «تنها راه برنده‌شدن، یادگیری سریع‌تر از هر شخص دیگری است. این روش یادگیری امروزه بیش از هر زمان دیگری لازم است.»

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *