لوگو

 ۴ باید و نباید مهم در کسب ثروت و موفقیت

واژه میلیاردر شدن برای بسیاری از ما یک رویا و موفقیتی بی نظیر به نظر می‌رسد. اما مسئله اصلی در کسب ثروت و موفقیت و میلیاردر شدن این است که افرادی که به این حد از ثروت رسیده‌اند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول از مزایای اقتصادی و آموزشی بهره‌مند بوده‌اند و دسته دوم که تصمیمات هوشمندانه و انتخاب‌های درست در زندگی‌شان داشته‌اند و موفق شدند به میلیاردها تومان پول دست پیدا کنند. اما برای این که به ثروت و موفقیت دست پیدا کنیم چه بایدها و نبایدهایی لازم است به کار بسته شود؟

بایدها؛ اختراع و کارآفرینی کنیم!

اختراع کردن یک مسیر دشوار شغلی به حساب می‌آید. اما اگر این نکته را در ذهن داشته باشیم که مردم به اختراع ما نیازمند هستند، دشواری این مسیر برای‌مان شیرین می‌شود هر مخترع که با نیاز جامعه دست به ختراع بزند، بی شک محصولی که ارائه می‌دهد به سرعت و با حمایت تولیدی‌های مربوطه به تولید انبوه می‌رسد،البته باید به خاطر داشت که هر اختراعی که می‌کنیم باید همراه با هوشمندی باشد؛ به این معنی که بلافاصله و قبل از این که اختراع‌ مان به بازار راه پیدا کند باید به ثبت برسد تا در صورت سواستفاده بتوانیم از حق اختراع‌مان دفاع کنیم.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
فناوری معطوف

شاید این باور در ذهن ما باشد که هر چیزی در زندگی ما لازم بوده اختراع شده است پس در چنین شرایطی می‌توانیم ذهن خود را به پیشرفته کردن یک فناوری معطوف کنیم تا به ثروت و موفقیت دست پیدا کنیم کارآفرینی و نگاه درست به فرصت‌های کشف نشده یا کمتر مورد استفاده نیز می‌تواند در موفقیت ما نقش مهمی داشته باشد.

بایدها؛ نوآوری کنیم

یکی دیگر از بایدهایی که موجب کسب ثروت و موفقیت می‌شود نوآوری است. نوآوران موفق، کسانی هستند که نیازهای واقعی بازار را می‌شناسند و بر اساس آن نیازها دست به نوآوری هوشمندانه می‌زنند. شاید هزاران محصول همپا با محصول نوآورانه ما در بازار وجود داشته باشد. اما فقط کافی است که نوآوری ما شامل کارایی بیش‌تر و خدمات بهتر باشد تا ما را در مدت زمان کمی به موفقیت و کسب سود میلیاردی برساند.

نبایدها؛ خود را عقل کل تصور نکنیم!

درست در همان لحظه که فکر می‌کنیم همه چیز را می‌دانیم، زمانی است که توانایی کسب ثروت و موفقیت و میلیاردر شدن را از خود گرفته‌ایم. این قاعده، بیش از همه کسانی که می‌خواهند در مسیر میلیاردر گام بردارند، به افرادی مربوط می‌شود که می‌خواهند از طریق اختراع و نوآوری به موفقیت برسند. برای اختراع و نوآوری، نیاز به ذهنی کنجکاو و همیشه یادگیرنده داریم. باید توانایی تغییر و پذیرفتن اطلاعات جدید را در خود تقویت کنیم و متعصب به دانسته‌های خود نباشیم.

نبایدها؛ دوری از سرمایه گذاری پر زرق و برق

سرمایه گذاران موفق از انتخاب‌های پر زرق و برق پرهیز می‌کنند. هیچ وقت نباید به چیزی بزرگ‌تر و البته غیر منطقی در سرمایه گذاری‌مان فکر کنیم. باید درست و منطقی به همان مرتبه‌ای که در حال طی کردن آن هستیم فکر کنیم و روی همان تمرکز کنیم. سرمایه گذاری‌های پر خطر که به صورت طولانی مدت و سود میلیاردی هنگفت پیشنهاد می‌شوند از دام‌های معمول سرمایه گذاری پر زرق و برق به حساب می‌آیند. املاک و مستغلات یکی از همین نوع سرمایه گذاری‌ها است که اگر به صورت منطقی و با برنامه ریزی انجام نشده باشند ممکن است در آغاز کار پر رنگ و چشم نواز به نظر برسند اما به خاطر عدم هدف گذاری می‌تواند نابودکننده سرمایه به حساب بیاید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *