لوگو

چگونه پس انداز کنیم ؟

قسمت پایانی مقاله چگونه پس انداز کنیم ؟

– قسمت نهم 

۹ – با احتیاط در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید.

اگر پول خودتان را عاقلانه پس انداز کرده‌اید و مقداری پول اضافی در اختیار دارید، سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند یک موقعیت سودآور (و در عین‌حال پر ریسک) برای کسب پول بیشتر باشد.

-قبل از سرمایه‌گذاری در این بازار بدانید که هر سرمایه‌ای در بورس قابلیت این را دارد که برای همیشه از دست برود، به‌خصوص اگر ندانید که چه کار می‌کنید.

-بنابراین از این کار به عنوان یک روش طولانی‌مدت برای پس انداز استفاده نکنید، بلکه آن را به عنوان روشی در نظر بگیرید با آموختن ریسک، می‌توانید کاری انجام دهید تا مازاد سرمایه‌‌تان افزایش یابد (سرمایه‌ای که طاقت از دست‌دادن آن را نیز دارید) به طور کلی بیشتر مردم نیازی به سرمایه‌گذاری در بورس برای پس انداز بازنشستگی خود ندارند.

۱۰ – ناامید نشوید.

زمانی که در پس انداز کردن به مشکل می‌خورید، به راحتی ممکن است آرامش خود را از دست بدهید، وضعیت‌تان ممکن است ناامید کننده باشد، و پس انداز کردن پولی که برای رسیدن به اهداف بلند‌مدت خود لازم دارید، غیر‌ممکن به نظر بیاید.

-با این حال، بدانید که اهمیتی ندارد که با چه‌مقدار پول شروع به پس انداز می‌کنید، پس انداز کردن همیشه امکان‌پذیر است.

-هرچقدر زودتر شروع به پس انداز کردن کنید، زودتر می‌توانید به امنیت مالی برسید.

– اگر درباره‌ی وضعیت مالی خود دلسرد شده‌اید، می‌توانید از شرکت‌ها و مشاوره‌های مالی استفاده کنید.

– خدمات برخی از این شرکت‌ها رایگان و یا خیلی ارزان است و شما می‌توانید با مشاوره با آنها شروع به پس انداز و در نتیجه رسیدن به اهداف مالی خود کنید.

مشاوره 13485

مشاوره ایزو

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *