وظایف اصلی مدیریت

وظایف اصلی مدیریت قسمت پایانی

۳ – برنامه‌ریزی

۴ – سازماندهی

۵ – رهبری

۶ – کنترل

درست است که وظایف اصلی مدیریت توسط بسیاری از کارشناسان بیان شده است اما با این‌حال بسیاری از مدیران همچنان نمی‌دانند که به عنوان یک مدیر باید چه نقش‌هایی را بر عهده بگیرند و چگونه رفتار کنند.

▫️هنور خیلی از مدیران این موقعیت را متفاوت از سایر موقعیت‌های شغلی نمی‌دانند.

▫️به طور کلی یک مدیر باید بتواند:

شرکت آریان گستر به عنوان مشاور ایزو در راستای استقرار سیستم های مدیریتی از جمله سیستم مدیریت یکپارچه  فعالیت می نماید

➖ افرادی با توانایی‌های عالی و مناسب برای سازمان استخدام کند.

➖ عملکرد کارکنان را مدیریت کند و پس از ارزیابی به آن‌ها بازخورد دهد.

➖ بتواند تیم‌های درون سازمانی را برای پیش‌برد اهداف ایجاد و توسعه دهد.

➖ اهداف و مسیر دست‌یابی به آن‌ها را برای سازمان مشخص کند.

➖ خودش را به عنوان عضوی از تیم بداند و در میان افراد فعال باشد و با آن‌ها مشارکت و همکاری کند.

➖ به وظایفش عمل کند و به خاطر مدیر بودن از انجام آن‌ها فرار نکند.

➖ منابع سازمانی را برای استفاده و بهره‌برداری مدیریت کند و به بهترین صورت آن‌ها را تخصیص دهد.

➖ فرایندهای سازمانی و کیفیت آن‌ها را بهبود ببخشد.

➖ به دنبال توسعه فردی خود باشد.

➖ به عنوان یک رهبر در سازمان بین افراد و واحدهای مختلف ارتباط برقرار کند.

جهت اخذ گواهینامه CE با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس:02177959675    02177942240

 

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *