همکلاسی نامرد

متن داستانی شنیدنی در مورد همکلاسی نامرد ارائه می نماید:

◊بچه که بودیم، هر وقت در مدرسه ما را به دفتر مدیر یا ناظم فرا‌می‌خواندند، می ترسیدیم،چرا که می فهمیدیم خطائی از ما سرزده،دسته گلی به آب داده ایم،کسی از ما شکایت کرده یا یکی از همکلاسی های نامرد،زیر آب ما را زده و ما را فروخته است!نگرانی.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،

گفت و گو با کارکنان 

◊نمی دانم در سازمان های ما هم وقتی کارمندی را به دفتر مدیر فرا می‌خوانند چه حالی پیدا می کند و چه حدسی می زند،آنقدر با کارکنان کم گفت و گو می کنیم و آنقدر این گفت و گوها را به زمان هائی که مشکل و گرفتاری بروز کرده محدود کرده ایم که در چنین مواقعی بوجود آمدن همین حس و حال در کارکنان دور از ذهن نیست.

فرهنگ بازخورد سازنده

◊یکی از توصیه هائی که به مدیران شده است و کمک می کند تا فرهنگ بازخورد سازنده و انتقاد هنرمندانه در سازمان ها رشد کند این است که:” کاری کنید تا به جای آن که کارکنانی که برای گفت و گو با مافوق و ارزیابی عملکرد ودریافت بازخورد دعوت می شوند نگران شوند،کارکنانی که برای این گفت و گوها دعوت نمی شوند نگران شوند. ”

رویه سازمانی منظم و مفید

◊اگر گفت و گو میان مدیران و کارکنان به یک رویه سازمانی منظم و مفید تبدیل شود و در مورد کارکنان خوب و شایسته انجام و تکرار شود،کارکنانی که از شمول این رویه کنار گذاشته می شوند احساس می کنند که مافوقشان نه تنها از رفتار و عملکردشان رضایت ندارد بلکه از آنها قطع امید کرده، آنها را به حال خودشان رها کرده و احتمالا به زودی تکلیف شان را روشن خواهد کرد.

رویکرد مربی گری

◊گفت وگوهائی از جنس بازخوردهای مفید و سازنده را همراه با رویکرد مربی گری در سازمان رواج دهیم و کاری کنیم که این گفت و گوها نشانه کارائی کارمند،رضایت ما از او، امیدواری ما به بهبود رفتار و عملکرد او،برنامه ما برای رشد و ارتقاء او و به طور کلی یک ابزار پرورشی- انگیزشی تلقی شود نه نشانه ای برای ترس، ضعف و لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

Summary
Article Name
همکلاسی نامرد
Description
رویکرد مربی گری گفت وگوهائی از جنس بازخوردهای مفید و سازنده را همراه با رویکرد مربی گری در سازمان رواج دهیم و کاری کنیم که این گفت و گوها نشانه کارائی کارمند،رضایت ما از او، امیدواری ما به بهبود رفتار و عملکرد او،برنامه ما برای رشد و ارتقاء او و به طور کلی یک ابزار پرورشی- انگیزشی تلقی شود نه نشانه ای برای ترس، ضعف و لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *