چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟

چطور هر چیزی را به هرکسی بفروشیم؟با ما همراه بمانید:

قسمت بعدی
۵ – از قبل خودتان را آماده کنید.

♦شاید باور نکنید که فروشندگی یک شغل تمام‌وقت است و فروشنده موفق کسی است که یا در حال فروش محصول است یا دارد خود را برای فروش و ارائه‌ی محصول آماده می‌کند.

مشتریان وفاداری

♦همه فروشنده‌هایی که صاحب نمودار فروش بالایی هستند و مشتریان وفاداری را به سمت سازمان هدایت کرده‌اند، پیش از برقراری ارتباط با مشتری؛ آماده می‌شوند.

ملاقات با مشتری

♦آن‌ها در مورد مشتری‌های ایدئال و تقاضایشان تحقیق و پرس‌وجو می‌کنند و همه اطلاعات لازم را پیش از ملاقات با مشتری جمع‌آوری کرده و هیچ‌وقت بدون تحقیق و آمادگی با مشتری روبه‌رو نمی‌شوند.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

♦فروشندگان موفق سخت‌کوش‌اند، همه فروشنده‌ها می‌خواهند با افزایش فروش مواجه شوند و اکثراً می‌خواهند موفق باشند اما برای به دست آوردن موفقیت آماده نیستند، سخت کار کنند.

♦فروشندگان موفق منتظر نمی‌نشینند تا مشتری به‌طرف شان بیاید خودشان دنبال آن می‌روند.

♦آن‌ها اغلب زودتر از دیگر همکارانشان شروع به کارکرده و دیرتر از بقیه محل کار را ترک می‌کنند.

♦بیشتر تلفن می‌کنند، بیشتر پیگیر مشتری هستند، با مردم بیشتر گفتگو می‌کنند، و فروش بیشتری نسبت به همکارانشان دارند.

♦خیلی خوب است که پیش از مواجه با مشتری همه چالش‌ها و پرسش‌های احتمالی را پیش‌بینی کنید و پاسخ‌های مناسب برای شرایط مختلف را آماده کنید، به‌این‌ترتیب احتمال از دست دادن مشتری بسیار کاهش خواهد یافت.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
هر چیزی را به هرکسی بفروشیم
Description
♦آن‌ها اغلب زودتر از دیگر همکارانشان شروع به کارکرده و دیرتر از بقیه محل کار را ترک می‌کنند. ♦بیشتر تلفن می‌کنند، بیشتر پیگیر مشتری هستند، با مردم بیشتر گفتگو می‌کنند، و فروش بیشتری نسبت به همکارانشان دارند. ♦خیلی خوب است که پیش از مواجه با مشتری همه چالش‌ها و پرسش‌های احتمالی را پیش‌بینی کنید و پاسخ‌های مناسب برای شرایط مختلف را آماده کنید، به‌این‌ترتیب احتمال از دست دادن مشتری بسیار کاهش خواهد یافت.
Author
Publisher Name
آریان گستز
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *