لوگو

هرچه بیشتر فشار بیاورید

هرچه بیشتر فشار بیاورید با ما در متن زیر همراه بمانید:

سیستم شما را بیشتر پس خواهد زد

در زبان تفکر سیستمی پیتر سنگه به این مورد «بازخورد جبرانی» گفته می شود این مورد را در مکالمات خود، در برنامه های دولت و در کسب و کارها دیده ایم،در مکالمات مان، سعی می کنیم با مخالفت کردن با حرف های طرف مقابل، روی حرف خودمان تأکید کرده باشیم درصورتی که دقیقا همین فشار ما به آنها انگیزه می دهد بیشتر روی حرف خودشان بمانند،در واقع به آنها کمک می کنیم با قدرت بیشتری با ما مبارزه کنند.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

بهبود زندگی

برنامه های اجتماعی نمونه ای از همین موارد هستند که هدف شان بهبود جامعه بوده است، اما شرایط بدتری را ایجاد کرده اند،مثلا دولت شرایط بهبود زندگی را برای منطقه ای از کشور ایجاد می کند،همین موضوع سبب می شود مهاجرت به آن ناحیه بیشتر شود و حاشیه نشینی غیراستاندارد در آن منطقه افزایش یابد.

مداخله

همیشه مراقب کلمه ی «مداخله» باشید،به محض اینکه این کلمه را شنیدید، بدانید معنی اش این است که «فشار زیادی وارد می کنیم» و منتظر نتایجش بنشینید
برای مقابله با این موضوع، اجازه بدهید سیستم خودش راه حل را پیدا کند،مارگارت ویتلی (Margaret Wheatley) در این باره می گوید:

مشاوره استراتژی با آریان گستر

منافع مشترک

«… یک سیستم زنده، از منافع مشترک تشکیل می شود همه ی تغییرات، ناشی از تغییر در معنا هستند. هر سیستم زنده آزاد است انتخاب کند که آیا می خواهد تغییر کند یا نه؟ سیستم ها راه حل های خود را دارند.»

سخن آخر

یکی از وظایف مدیران و رهبران این است که افراد را به همکاری دعوت کنند و با ایجاد مشارکت جمعی، محیط امنی را به وجود بیاورند که ایده ها در آن رشد کنند.

 

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *