نکته های مدیریتی

نکته های مدیریتی را در متن زیر دنبال بفرمایید:
خلق ایده کسب و کار بر پایه چهار کانون نوآوری مبتنی بر 9 رکن بوم مدل کسب و کار:
1) بر اساس منبع (شامل منابع و فعالیت‌های کلیدی و شرکای کلیدی):

◊در این استراتژی، ایده اصلی ایجاد فرصتی جدید و یا استفاده از فرصتی موجود برای بهبود کارآیی و بالا رفتن بهره‌وری در فرآیندهای کسب و کار است.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند

2) براساس ارزش پیشنهادی:

◊این نوآوری می‌تواند به معنای ارائه یک ارزش جدید،متمایز و جهشی بوده و یا در قالب ارائه ارزش‌های موجود بازار با اعمال برخی ویژگی‌های متمایز باشد.

3) بر اساس مشتری (شامل بخش مشتریان، ارتباط با مشتری و کانال‌ توزیع):

◊نوآوری‌های بر اساس مشتری، برپایه نیازهای مشتری،سهولت در دسترسی و افزایش راحتی مشتری شکل می‌گیرد،بازطراحی مجدد هر یک از زیر بخش‌های مربوط به مشتری با هدف ایجاد تمایز با رقبا، می‌تواند منجر به خلق یک ایده کسب و کار شود.

4) براساس تامین مالی:

◊نوآوری‌هایی که پیشران آن‌ها جریان‌های جدید درآمدی،سازوکارهای قیمت‌گذاری یا ساختارهای هزینه کاهش یافته است در این دسته قرار می‌گیرند،علت سخت بودن دستیابی به پیش‌بینی‌های عملکردی از میزان درآمد،سود و سرمایه مورد نیاز و …

مشاوره استراتژی با آریان گستر

از طریق چارچوب مدل کسب و کار:

◊عدم تعریف دقیق عبارات و اصطلاحات عدم آگاهی ما از میزان دقیق متغیرهای اثر‌گذار (به عنوان مثال عدم آگاهی از تعداد دقیق مشتریان بالقوه، تعداد کارمند مورد نیاز، قیمت مناسب برای فروش محصول، سوددهی یا عدم سوددهی مدل کسب و کار)

 نادیده گرفتن روابط علت و معلولی بین بخش‌های مختلف کسب و کار

◊عدم آگاهی ما از چگونگی تغییر عملکرد کسب و کار به دلیل عدم آگاهی نسبت به چگونگی عملکرد کسب و کار و بعضا عدم اطمینان از تناسب مدل کسب و کار، نادیده گرفتن عوامل خارجی (نادیده گرفتن رقبا در برخی چارچوب‌های مدل کسب و کار)

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

Summary
Article Name
نکته های کسب و کار مدیریتی
Description
۴- ارتباط با مشتريان (Customer Relationships) ۵- جريان‌های درآمدی (Revenue Streams) ۶- منابع کليدی (Key Resources) ۷- فعاليت‌های کليدی (Key Activities) ۸- شرکای کلیدی (Key Partners) ۹- ساختار هزينه (Cost Structure)
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *