لوگو

مهارت کلیدی بازاریابی

 

 

قسمت دوم از سوم
یک تمرین مهارتی بازاریابی برای رستوران زنجیره ای

عناصر 9 گانه تعیین هویت برند را برای یک رستوران زنجیره ای تمرین کنید. شما مدیر بازاریابی یک رستوران زنجیره ای در تهران هستید. با فرض تسلط بر طرح تجاری و مدل کسب و کار رستوران، یک طرح تعیین هویت برند را بنویسید و اجرا کنید.

1- ارزش پیشنهادی:

ما تمام میهمانی ها، مراسم ومناسبت های خانوادگی را در هر مکان و زمان با بهترین کیفیت برگزار می کنیم. (توجه: این یک ارزش اضافی است که در کنار فعالیت اصلی ارائه می شود)

2- روابط:

کارکنان ما چنان روابط عمیق و صمیمی خواهند داشت که فراموش نخواهید کرد.

3- جایگاه:

با اطمینان ترین برگزار کننده میهمانی و مراسم هستیم. خدشه دار نمی شویم.

4- بیان و ارائه:

خدمات ما با ساختار فکری و روحی شما منطبق است. لذت همراه با احترام

5- هسته برند: کیفیت خدمات،

محصولات و غذا و آن چه که عرضه می کنیم عالی و بی نظیر است.( توجه: هسته برند همان چیزی است که بهتر از هر عامل دیگری شما را معرفی می کند)

6- شخصیت:

همه مشتریان صرف نظر از قشر و جایگاه اجتماعی، احترام یکسانی نزد ما دارند.

7- چشم انداز و مأموریت:

ارزشمند ترین رستوران زنجیره ای ارائه دهنده خدمات سفارشی

8- فرهنگ:

آن چه را که ارائه می کنیم متناسب با هنجارهای اجتماعی و علائق شما است.

9- شایستگی:

وسواس و حساسیت زیاد در انتخاب کارکنان، مواد اولیه و پیمانکاران طرف قرارداد داریم.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *