مهارت کلیدی بازاریابی
قسمت دوم از سوم
یک تمرین مهارتی بازاریابی برای رستوران زنجیره ای
عناصر 9 گانه تعیین هویت برند را برای یک رستوران زنجیره ای تمرین کنید. شما مدیر بازاریابی یک رستوران زنجیره ای در تهران هستید. با فرض تسلط بر طرح تجاری و مدل کسب و کار رستوران، یک طرح تعیین هویت برند را بنویسید و اجرا کنید.
1- ارزش پیشنهادی:
ما تمام میهمانی ها، مراسم ومناسبت های خانوادگی را در هر مکان و زمان با بهترین کیفیت برگزار می کنیم. (توجه: این یک ارزش اضافی است که در کنار فعالیت اصلی ارائه می شود)
2- روابط:
کارکنان ما چنان روابط عمیق و صمیمی خواهند داشت که فراموش نخواهید کرد.
3- جایگاه:
با اطمینان ترین برگزار کننده میهمانی و مراسم هستیم. خدشه دار نمی شویم.
4- بیان و ارائه:
خدمات ما با ساختار فکری و روحی شما منطبق است. لذت همراه با احترام
5- هسته برند: کیفیت خدمات،
محصولات و غذا و آن چه که عرضه می کنیم عالی و بی نظیر است.( توجه: هسته برند همان چیزی است که بهتر از هر عامل دیگری شما را معرفی می کند)
6- شخصیت:
همه مشتریان صرف نظر از قشر و جایگاه اجتماعی، احترام یکسانی نزد ما دارند.
7- چشم انداز و مأموریت:
ارزشمند ترین رستوران زنجیره ای ارائه دهنده خدمات سفارشی
8- فرهنگ:
آن چه را که ارائه می کنیم متناسب با هنجارهای اجتماعی و علائق شما است.
9- شایستگی:
وسواس و حساسیت زیاد در انتخاب کارکنان، مواد اولیه و پیمانکاران طرف قرارداد داریم.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره EFQM با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.