مشتریان ناراضی

مدیریت مشتریان ناراضی


مدیریت مشتریان ناراضی را در متن زیر بخوانید:


قسمت بعدی

۲- همدردی خود را ابراز کنید:

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


همدردی با مشتری مهم است، زیرا با ابراز همدردی به مشتری نشان می‌دهید که هرکسی در چنین شرایطی احساس او را خواهد داشت.


چیزی که مشتری را به‌شدت خشمگین می‌کند این است که طوری رفتار کنیم که به او بفهمانیم بیش از حد واکنش نشان داده است.


حتی اگر این‌طور فکر می‌کنید راه‌های بهتری برای عذرخواهی وجود دارد و نباید صرفا بگویید: “متأسفم”.


در واقع ابراز تأسف در بیشتر موارد راه جدیدی برای ابراز نارضایی به مشتری می‌دهد و ممکن است بگوید: “تأسف شما مشکل من را حل نمی‌کند”.


نمونه‌هایی از اظهار همدردی:

من هم در شرایط شما همین احساس را داشتم، سعی می‌کنیم بفهمیم مشکل از کجاست.


تجربه‌ی شما چیزی نیست که ما انتظار آن را داشتیم.


می‌دانم که این وضعیت چقدر ناراحت‌کننده است، اجازه بدهید ببینم چگونه می‌توانم به شما کمک کنم.


کاملا درک می‌کنم چه احساسی دارید.


تشکر می‌کنم که توجه من را به این مسئله جلب کردید.


سعی کنید متوجه شوید که نیازهای مشتری “فیزیکی” است یا “احساسی”.


در نیازهای فیزیکی، مشتری به این دلیل عصبانی است که چیزی را که باید از آن برخوردار می‌شده، دریافت نکرده است.


مشاوره استراتژی با آریان گستر


برای این دسته از مشتریان باید از عباراتی مانند “اجازه بدهید بفهمم مشکل از کجاست تا ترتیبی بدهم که مبلغ کالا به شما بازگردانده شود” استفاده کنید.


ولی اگر نیاز مشتری احساسی باشد، مشتری به این دلیل عصبانی است که شما احساس او را درک نکرده‌اید.


برای این دسته از مشتریان از عباراتی مشابه این استفاده کنید: “می‌دانم ناراحت هستید، وظیفه‌ی من برطرف کردن مشکل شماست.”


ادامه دارد…


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
مشتریان ناراضی
Description
برای این دسته از مشتریان باید از عباراتی مانند "اجازه بدهید بفهمم مشکل از کجاست تا ترتیبی بدهم که مبلغ کالا به شما بازگردانده شود" استفاده کنید. ولی اگر نیاز مشتری احساسی باشد، مشتری به این دلیل عصبانی است که شما احساس او را درک نکرده‌اید. برای این دسته از مشتریان از عباراتی مشابه این استفاده کنید: "می‌دانم ناراحت هستید، وظیفه‌ی من برطرف کردن مشکل شماست." ادامه دارد...
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'