مشتریان ناراضی

مدیریت مشتریان ناراضی


مدیریت مشتریان ناراضی را در متن زیر مطالعه کنید:


قسمت بعدی

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


۴- با مشتری رابطه برقرار کنید.

استفاده از بعضی عبارات همدردی مشتری را با شما بیشتر می‌کند.


حتی وقتی مشتری از خدماتی که دریافت کرده عصبانی است، هیچ دلیلی وجود ندارد که از شخص شما عصبانی باشد.


احتمالا این عبارت را در تماس‌های شکایت بسیار شنیده‌اید که: «می‌دانم شما تقصیری ندارید، ولی من از عملکرد شرکت شما ناراضی هستم.»


شما می‌توانید با استفاده از عبارات مناسب با مشتری رابطه برقرار کنید و خشم، عصبانیت و رفتار پرخاشگرانه‌ی او را کاهش بدهید.


نمونه‌هایی از جملات مناسب برای ایجاد ارتباط با مشتری:


بیایید با کمک هم مشکل را حل کنیم.


اگر شما راضی نباشید، من هم راضی نخواهم بود.


من هم به‌اندازه‌ی شما متعجبم که چرا چنین اتفاقی افتاده است، بیایید ببینیم مشکل از کجاست.


بیایید مطمئن شویم که نیاز شما در این موقعیت برآورده می‌شود.


مشاوره EFQM با آریان گستر


من ایده‌ای دارم؛ به من بگویید که در مورد این مسئله چه نظری دارید.


جانبداری و حمایت از مشتری عصبانیت او را کاهش می‌دهد و همچنین موجب ترمیم اعتماد او به برند شرکت شما می‌شود.


با این کار مشتری متوجه می‌شود که وظیفه‌ی شما کمک کردن به اوست.


ادامه دارد…


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مدیریت مشتریان ناراضی
Description
بیایید مطمئن شویم که نیاز شما در این موقعیت برآورده می‌شود. من ایده‌ای دارم؛ به من بگویید که در مورد این مسئله چه نظری دارید. جانبداری و حمایت از مشتری عصبانیت او را کاهش می‌دهد و همچنین موجب ترمیم اعتماد او به برند شرکت شما می‌شود. با این کار مشتری متوجه می‌شود که وظیفه‌ی شما کمک کردن به اوست.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'