اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش
اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش را می توانید در متن دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
◊مدیریت فروش در ذات خود از ماهیت استراتژیک برخوردار است.
◊فروش اصلی ترین و مهم ترین هدف تمام بنگاه های اقتصادی بوده و به همین دلیل برای رسیدن به این هدف باید راهکار و نقشه مشخصی داشت.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند
بر همین اساس عملیات ستادی در مدیریت فروش را می توان چنین بر شمرد:
◊۱- تعیین اهداف
◊۲ – تعیین مسیرهای رسیدن به اهداف یا استراتژی
◊۳ – برنامه ریزی عملیات اجرایی یا تاکتیکی در راستای استراتژی
◊۴ – کنترل و نظارت بر عملیات
هدف های فروش
در مباحث مدیریت فروش، به طور کلی می توان دو نوع هدف متصور شد:
◊۱- هدف های کمی (quantitatives)
◊۲- هدف های کیفی (qualitatives)
هدف های کمی در فروش شامل:
مشاوره استراتژی با آریان گستر
الف: افزایش مقدار، تناژ، متراژ، حجم و یا وزن معینی از محصول قابل فروش
ب: حفظ سهم بازار یعنی حفظ آهنگ رشد فروش بنگاه، درست برابر با آهنگ رشد مصرف کل جامعه
ج: افزایش سهم بازار؛ یعنی عرضه و تامین بازار با آهنگ و سرعتی بیشتر از آهنگ و سرعت رشد مصرف کل جامعه
د: افزایش سود؛ یعنی بیشتر کردن تفاوت بهای فروش هر محصول از هزینه متوسط تولید همان محصول
ه: کاهش موجودی انبار
و: افزایش نقدینگی
ز: افزایش سرعت گردش سرمایه
ادامه دارد…
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco