لوگو

مدیریت بازار

مدیریت بازار عبارت است:

از تجزیه و تحلیل عوامل بازار و برنامه ریزی و کنترل طرح هایی که با هدف کسب سطح مطلوبی

از معاملات در بازار مورد نظر اجرا می شود .

دستیابی به این هدف مستلزم تجزیه و تحلیل منظم و مستمر عوامل موثر در بازار و تشخیص نیاز ها و تقاضاهای مصرف کنندگان برای تصمیم گیری درباره نوع کالا ، نحوه قیمت گزاری ، مجاری ارتباطی و شیوه ه ای توزیع است.

پیاده سازی سیستم های مدیریتی در سازمان ها در افزایش سهم بازار آنها تاثیر زیادی دارند

و در واقع در مدیریت بازار هم تاثیر گزار خواهد بود

مدیران با تجربه در مدیریت بازار یابی معمولا در جهت اخذ ایزو اقدام می نمایند و در زمینه مختلف مدیریتی مانند مشاوره مدیریت استراتژی نیز و.. اقدام مینمایند .

بنابراین مدیر بازاریابی علاوه بر اهتمام به برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت ، و کنترل نیرو ها و منابع واحد خود عهده دار انجام اموری نظیر موارد ذیل است:

-هدف گزاری و تعیین راهبرد های بازاریابی نظیر اهداف فروش و راهبرد های توسعه بازار

-برنامه ریزی در زمینه نوع محصول نحوه قیمت گزاری ، مجاری توزیع ، راهبردهای توسعه و مانند آن.

-پرورش شناسایی زمینه های جدید در بازار

-ایجاد تقاضا برای محصولات و خدمات سازمان

مدیر بازار یابی موظف است:

مقدار تقاضای بازار زمان نیاز به محصولات و ویژگی های محصولات مورد تقاضا را بگونه ای با هم هماهنگ سازد که اهداف سازمان به بهترین نحو تحقق یابد .

جهت مشاوره ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

02177942240-77959675

 

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *