تفاوت های مدیران بازاریابی خوب با مدیران بازاریابی عالی

تفاوت های مدیران بازاریابی خوب با مدیران بازاریابی عالی را در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

1) مدیر بازاریابی عالی ابتدا اطلاعات را گردآوری می‌کند و در قالب برنامه بازاریابی می‌ریزد و بعد اقدامات اجرایی را شروع می‌کند ولی مدیر بازاریابی خوب ابتدا حرف های مدیرعامل را گوش می‌دهد و آنها را انجام می‌دهد و بعد که به مشکل برخوردند و نتیجه نگرفتند، شروع به برنامه ریزی و گردآوری اطلاعات می‌کنند.

2) مدیر بازاریابی عالی نیروهایش را با سابقه و توانمندی فروشی می‌سنجد، ولی مدیربازاریابی خوب همان منشی و کارمندانِ مدیرعامل را در جایگاه فروش بکار می‌گیرد تا دل مدیر عامل را بدست آورد، کار را ناقص و شرکت را وابسته خودش کند.

3) مدیر بازاریابی عالی در ابتدای کار روی خطوط قرمز مدیرعامل مثل پاداشهای درصدی یا لزوم ارتقاء و بازطراحی اقلام تبلیغاتی صحبت می‌کند ولی مدیر بازاریابی خوب با وضعیت موجود کنار آمده تا در گذر زمان و کم کم روی خطوط قرمز صحبت کند.

4) مدیر بازاریابی عالی از شبکه شرکای مشورتی برای شناخت محیط جدید استفاده می‌کند و از کارگزاران با کیفیت قبلی برای ارتقای توان تبلیغاتی و برندینگ شرکت جدید استفاده می‌کند و گاهی نیز نیروی انسانی توانمند و باتجربه را در تنگناهای نمایشگاهی بکار می‌گیرد ولی مدیربازاریابی خوب فقط خودش هست و خودش!

سخن آخر

با کفشی آهنی برای پیگیری دستورات مدیرعامل وارد شرکت می‌شود و به جلو می‌رود.

 

 

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *