تفاوت های مدیران بازاریابی خوب با مدیران بازاریابی عالی
تفاوت های مدیران بازاریابی خوب با مدیران بازاریابی عالی را در متن زیر دنبال بفرمایید:
1) مدیر بازاریابی عالی ابتدا اطلاعات را گردآوری میکند و در قالب برنامه بازاریابی میریزد و بعد اقدامات اجرایی را شروع میکند ولی مدیر بازاریابی خوب ابتدا حرف های مدیرعامل را گوش میدهد و آنها را انجام میدهد و بعد که به مشکل برخوردند و نتیجه نگرفتند، شروع به برنامه ریزی و گردآوری اطلاعات میکنند.
2) مدیر بازاریابی عالی نیروهایش را با سابقه و توانمندی فروشی میسنجد، ولی مدیربازاریابی خوب همان منشی و کارمندانِ مدیرعامل را در جایگاه فروش بکار میگیرد تا دل مدیر عامل را بدست آورد، کار را ناقص و شرکت را وابسته خودش کند.
3) مدیر بازاریابی عالی در ابتدای کار روی خطوط قرمز مدیرعامل مثل پاداشهای درصدی یا لزوم ارتقاء و بازطراحی اقلام تبلیغاتی صحبت میکند ولی مدیر بازاریابی خوب با وضعیت موجود کنار آمده تا در گذر زمان و کم کم روی خطوط قرمز صحبت کند.
4) مدیر بازاریابی عالی از شبکه شرکای مشورتی برای شناخت محیط جدید استفاده میکند و از کارگزاران با کیفیت قبلی برای ارتقای توان تبلیغاتی و برندینگ شرکت جدید استفاده میکند و گاهی نیز نیروی انسانی توانمند و باتجربه را در تنگناهای نمایشگاهی بکار میگیرد ولی مدیربازاریابی خوب فقط خودش هست و خودش!
سخن آخر
با کفشی آهنی برای پیگیری دستورات مدیرعامل وارد شرکت میشود و به جلو میرود.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره EFQM با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.