۵ کاری که باید در محیط کار جدید انجام داد
۵ کاری که باید در محیط کار جدید انجام داد را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
◊نخستین ماه شروع شغل جدید حساس و سرنوشتساز است،در این دوران برای شروع کار، موانع متعددی پیشِرو دارید.
مدتزمانی کوتاه
◊در این شغل تازه از شما انتظار میرود در مدتزمانی کوتاه، مهارتهای مختلفی کسب کنید و برای آنکه بتوانید انتظارهای کارفرمای جدیدتان را برآورده کنید، مجبور به تحمل فشار بیشتری میشوید.
شروع یک شغل جدید
◊در این مطلب شما را با ۵ کاری آشنا خواهیم کرد که هنگام شروع یک شغل جدید باید انجام دهید تا بتوانید عهدهدار آن شوید و در کوتاهترین زمان ممکن به شغل جدیدتان عادت کنید:
1) سؤال بپرسید:
◊هنگام شروع شغل جدید مهمترین کاری که باید انجام دهید سؤال پرسیدن است،هرقدر هم برای فرایند آشناسازی شما با شغل جدید وقت گذاشته باشند، با اتکا به همین فرایند نمیتوانید از تمامی جزئیات لازم مطلع شوید،بهجای عمل کردن بر پایه حدسوگمان، سؤال کنید.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند
2) با یکی از همکارانتان دوست صمیمی شوید:
◊یکی از اولویتها هنگام شروع شغل جدید پیدا کردن دوست صمیمی از میان همکاران است،او میتواند راهنمای شما باشد و کمک کند تا به شغل جدید عادت کنید،دوستی که پیدا میکنید، هر چیزی را که در دوره آموزشی یاد نگرفته باشید به شما خواهد آموخت و درباره مسائل مختلف مجموعه به شما اطلاعات ارزشمندی خواهد داد.
3) با کارکنان مجموعه آشنا شوید و دوستان جدید پیدا کنید:
◊هنگام شروع شغل جدید بهطرز عجیبی احساس تنهایی خواهید کرد، ازآنجاکه بخش قابلتوجهی از روز را در محیط کارتان سپری میکنید،باید با تعدادی از کارکنان بیشتر آشنا شوید و بتوانید در مواقع نیاز به آنها متکی باشید.
برقراری ارتباط در محیط کار
◊بخاطر داشته باشید که در اکثر مواقع این شما هستید که باید برای برقراری ارتباط در محیط کار،قدم اولیه را بردارید؛بنابراین،از پیشقدم شدن برای شروع آشنایی با دیگران واهمهای نداشته باشید.
مشاوره استراتژی با آریان گستر
4) با سیاستهای کاری مجموعه جدید آشنا شوید:
◊پیش از شروع شغل جدید اطلاعات لازم درباره سیاستهای مجموعه مثل ساعات کاری و تعطیلات در اختیارتان گذاشته میشود؛ اما بد نیست درباره سیاستهای کاری محیط جدید هم پرسوجو کنید؛ کسب آگاهی از مسائل جزئیتر هم ضروری است مانند قوانین مجموعه درباره وقفههای استراحت بین ساعات کار، در نظر گرفتن یا نگرفتن غذا برای کارکنان و…
5) سریعتر دستبهکار شوید:
◊بیشتر ما هنگام شروع شغل جدید ترجیح میدهیم اول از روند کار بهطور جامع و کامل آگاه شویم و بعد به کارمان برسیم،نباید اجازه بدهیم این وسوسه مانع کار کردنمان بشود،بهترین راه برای یادگیری،«اقدام کردن» است،با زیرنظر گرفتن کار دیگران هیچوقت تجربههای لازم را کسب نمیکنیم،بهتر است که هرچه سریعتر دستبکار شوید و پروژه اولتان را به عهده بگیرید.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓