لوگو

فازهای برنامه ریزی تولید:

برنامه ریزی تولید دارای فازهای زیر می باشد:

1 .توسعه محصول

2 .مطالعه بازار

3 .تحقیق بازار

4 .معرفی محصول

5 .مدیریت طول عمر محصول

توسعه محصول

توسعه محصول اولین مرحله در برنامه ریزی است. مدیران فروش معموال ایده هایی برای محصول

جدید در نظر میگیرند تا نیاز مشتریان را بر طرف کند. مانند فروشگاه لپ تاپی که تصمیم میگیرد

تعمیرات لپتاپ را هم برای بر طرف کردن نیاز مشتریانش و افزایش سود خود، به خدمات فروشگاه

اضافه کند. پس از ایجاد ایده محصول جدید، برنامه ریزی برای طراحی و نحوه تولید آن آغاز می شود.

 

مطالعه بازار

شرکتها مطالعه بازار را برای بررسی اینکه چه مقدار از سهم بازار را میتوانند به محصول خود اختصاص دهند انجام می دهند. آنالیز SWOT برای این منظور روش معروف است که باعث می شود نقاط قوت و ضعف تجارت را در حضور فرصت ها و تهدیدها تحلیل نمایند.

برای مشاوره ایزو و مشاوره EFQM  همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.

برای پیاده سازی EFQM با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *