لوگو

ضرورت ها و مهارت های مورد نیاز

ضرورت ها و مهارت های مورد نیاز در مسائل مهم را در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

نوآوری فرآیند تبدیل ایده یا اختراع به محصول یا خدماتی است که ارزش ایجاد می‌کند و مشتریان حاضرند برای آن پول پرداخت کنند. نوآوری در کسب‌وکار یک ضرورت است و این موضوع نه تنها برای کارآفرین‌ها، بلکه برای مدیران نیز لازم است. با به کارگیری نوآوری می‌توانید در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید، سرعت رشد و توسعه‌ی خود را افزایش دهید و از رقبایتان پیشی بگیرید. در اینجا می‌خواهیم شش مهارت که به شما یاد می‌دهد چگونه در کارتان نوآوری ایجاد کنید را آموزش دهیم. برای آنکه یک ایده از مرحله‌ی تصور به مرحله‌ی اجرا برسد، به چندین مهارت برای ایجاد نوآوری نیاز است؛

مهارت‌های پیاده‌سازی:

داشتن یک ایده‌ی خوب به تنهایی هیچ ارزشی ندارد، مگر آنکه با آن کاری کنید.» فراسوی رسیدن به یک ایده‌ی جدید، تمام مجموعه مهارت‌های پیاده‌سازی وجود دارند که برای آنکه ایده‌ی خود را عملی کرده و آن را روانه‌ی بازار کنید به آنها نیاز خواهید داشت. اینکه بدانید چطور ایده‌ی مناسب را انتخاب کنید و اینکه چطور از آن ایده استفاده کنید تا ارزشمند تلقی شود، دو رکن اصلی مهارت‌های پیاده‌سازی را تشکیل می‌دهند.

مهارت‌های حل مسئله:

ما اغلب بدون آنکه ماهیت واقعی مسئله را متوجه شویم، به سمت راه‌حل خیز برمی‌داریم. اگر بتوانیم بخش‌های مهم مسئله را جدا کنیم، خیلی ساده‌تر می‌توانیم راه‌حل را پیدا کنیم.

پیشنهاد:

از طریق این کد #P1065 پست های مرتبط با حل مساله را مطالعه کنید.

طرز فکر کنجکاوانه:

نوآوران برای آنکه بتوانند به ایده‌های جدید دست یابند، از راه‌های نو به مسئله بنگرند و محصولات خود را ارتقا دهند، لازم است از روحیه‌ی پرسشگری برخوردار باشند به همین دلیل طرز فکر کنجکاوانه به منزله‌ی قلب نوآوری است.

مهارت‌های مشاهداتی:

نوآوران با مشاهده‌ی دنیای پیرامون خود می‌توانند به روش‌های جدیدی برای حل مسائل برسند، از جمله مهارت‌های کلیدی مشاهداتی، می‌توان به توجه کردن به نوآوری‌ در صنایع دیگر اشاره نمود، به خصوص آن دسته از نوآوری‌هایی که شما نیز می‌توانید در کار خود مورد استفاده قرار دهید.

مهارت‌های فناوری:

فناوری یک مجموعه‌ ابزار برای هموار نمودن مسیر به سوی نوآوری‌های بیشتر است،نوآوران علاوه بر داشتن اطلاعات در زمینه‌ی تکنولوژی و نحوه‌ی کار با کامپیوتر، باید سعی کنند از انواع مختلف فناوری استفاده کنند.

مهارت‌های همکاری:

مهارت‌های همکاری از جمله قابلیت تشکیل تیم‌های فعال در نقاط مختلف دنیا به نوآوران اجازه می‌دهد شبکه‌ی خود را به روی ورودی‌های متنوع‌تری باز کنند و به این ترتیب بتوانند فرصت‌ها و موقعیت‌ها را راحت‌تر پیدا کنند.

 

 

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *