شیوه های مدیریتی

۷ شیوه مدیریتی که باعث افزایش بهره وری کارکنان می گردد

تمام شرکت ها به دنبال افزایش بهره وری کارکنانشان می باشند. اما گاهی اوقات با شیوه های نادرست مدیریتی باعث کاهش بهره وری کارمندان میگردند، به همین دلیل ما در این پست قصد داریم ۷ گام مدیریتی جهت افزایش بهره وری کارکنان ارائه دهیم.

-تشویقی های مادی در کلیه سطوح سازمان
-ارائه بازخورد به صورت منظم
-احترام به کارمندان و شغلی که انجام می دهند
-مطمئن شوید که تمام سطوح سازمان آموزش کافی را دریافت میکنند
– حمایت کارمندان زمانی که نیاز به حمایت شدید دارند
-شناخته شدن کارمندان سطوح پایین تر سازمان
-تصور کارمندان از سازمان به عنوان یک نهاد

رفتار کارکنان در محیط کار:

رفتار خیرخواهانه

-برخلاف مهاجمان، دادن حس‌خوب به اطرافیان برای خیرخواهان بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد.

-اگرچه این کار برای روحیه جمیع کارکنان مفید است، اما ممکن است به‌عنوان وظیفه کاری برای آنها تلقی شود و اصل کار به مسامحه گرفته شود.

-آنها از اینکه به خاطر درک دیگران از ایشان تعریف شود خوشحال می‌شوند.

-اگر انتقادی هم از آنها می‌شود توقع دارند که جنبه مثبت کارهای خیرخواهانه آنها نیز در خلال انتقادات ارج داده شود و بر روی قدردانی نسبت به این دست از کارهایشان حساس هستند.

شرکت آریان گستر مشاوره تعالی سازمانی و سایر سیستم های مدیریتی از جمله مشاوره استراتژی میباشد و با بهره گیری از کارشناسان با تجربه آماده ارائه خدمات میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

گواهینامه CE

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *