چرا شرکتها نام خود را تغییر میدهند؟
چرا شرکتها نام خود را تغییر میدهند؟
راز تغییر نام فیسبوک؛
خبر جنجالی این روزها تغییر نام فیسبوک (به عنوان یک شرکت مادر و نه یک شبکه اجتماعی) به «متا» است و در این مطلب یکسری دلایل احتمالی را برای این تغییر برند بررسی میکنیم:
۱- فشارهای اجتماعی
۲- فشردن دکمه ریست
۳- توسعه فعالیتهای شرکت
۴- تغییر محور از نام استارتآپی
۵- مشکلات کپیرایت
۶- برطرف کردن ایرادها
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
تحسینبرانگیزترین مدیر عامل
مارک زاکربرگ زمانی تحسینبرانگیزترین مدیر عامل سیلیکون ولی بود؛ اما بهتدریج جایگاه خود را از دست داد، نام فیسبوک در این سالها بهدلیل اتفاقات بدی که یکی پس از دیگری افتاد، از رسوایی کمبریج آنالیتیکا گرفته تا کمک به ترویج خشونت در میانمار، به برندی «سمی» تبدیل شده و جای تعجب نیست که زاکربرگ سرانجام به این نتیجه رسیده که با تغییر برند بتواند این بدنامی را از شرکت یکتریلیون دلاری خود دور کند،اگرچه او دلیل این تغییر برند را «تمرکز بیشتر بر متاورس» عنوان کرده است.
مشاوره استراتژی با آریان گستر
حریم شخصی کاربران
فیسبوک فهمیده مساله رعایت نکردن حریم شخصی کاربران، منبع اصلی درآمد آن را با تهدید مواجه کرده است، مدل تبلیغات-محور شرکت که روی استفاده از دادههای کاربران بنا نهاده شده، دائما مورد موشکافی بیشتری قرار میگیرد.
تعاملات خود را مجازی کنند
همچنین، تب و تاب «متاورس» هم (مفهوم واقعیت دیجیتال که جنبههای مختلف رسانههای اجتماعی، بازی آنلاین، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و رمزارزها را ترکیب میکند و به کاربران امکان میدهد کلیه تعاملات خود را مجازی کنند) مورد بحث است،شرکت قصد دارد در طول پنج سال آینده، ۱۰ هزار نیروی کار بیشتر در اروپا استخدام کند.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Instagram :@Aryangostarco