لوگو

شتاب جهان در ارتقای سرعت اینترنت

شتاب جهان در ارتقای سرعت اینترنت را در متن زیر دنبال بفرمایید:

فقر اینترنت پرسرعت در ایران

پاندمی میزان تقاضا برای استفاده از تکنولوژی و به‌‌‌دنبال آن بستر اینترنت را بالا برد؛ به‌‌‌طوری که فقط در آمریکا میانگین سرعت اینترنت هم‌‌‌اکنون به ۱۱۸ مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به قبل از پاندمی ۴۰‌‌‌درصد رشد نشان می‌‌‌دهد.

جهت  مشاور ایزو و کسب اطلاعات در زمینه ممیزی در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
ارائه سرویس اینترنت ثابت

در فیلیپین بزرگ‌‌‌ترین ارائه‌‌‌ دهنده اینترنت در این کشور به‌‌‌ دنبال ارائه سرویس اینترنت ثابت با سرعت ۱۰‌‌‌هزارمگابیت است که این کشور را در زمره پرسرعت‌‌‌‌ترین کشورهای جهان از نظر سرعت اینترنت قرار می‌‌‌دهد، در ژاپن نیز محققان همچنان مشغول توسعه سرعت اینترنت هستند و در تازه‌‌‌‌ترین دستاورد رکورد سرعت فیبرهای چهارهسته‌‌‌‌ای در این کشور شکسته شده است.

رشد سرعت اینترنت موبایل در جهان

رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان تا‌‌‌ ماه سپتامبر ۲۰۲۱، به ترتیب به امارات‌‌‌متحده‌‌‌عربی (۸۷/ ۲۷۳مگابیت بر ثانیه)، کره‌‌‌جنوبی (۴۷/ ۲۱۴مگابیت بر ثانیه)، قطر (۸۳/ ۱۷۸مگابیت‌‌‌‌ بر ثانیه)، نروژ (۷۰/ ۱۷۸مگابیت بر ثانیه) و کویت (۶۷/ ۱۷۰ مگابیت برثانیه) تعلق دارد.

مشاوره ایزو با آریان گستر
فقر اینترنت پرسرعت در ایران

در حال‌‌‌حاضر متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۰۹/ ۳۵مگابیت‌‌‌‌ برثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۶۲/ ۱۲مگابیت‌‌‌‌برثانیه و تاخیر ۳۸ میلی‌‌‌‌ثانیه است که رتبه ایران را به ۷۳ از میان ۱۴۰ کشور رسانده است.

در آخر

در‌‌‌ ماه سپتامبر ۲۰۲۱، ایران در جایگاه ۷۱ قرار داشت. اینترنت موبایل ایران در حال‌‌‌حاضر از کاستاریکا، تونس و ارمنستان کندتر و از برزیل، سورینام و مکزیک سریع‌‌‌‌تر است، در حال‌‌‌حاضر در حوزه اینترنت ثابت، متوسط سرعت دانلود در ایران، ۰۱/ ۲۲مگابیت‌‌‌‌برثانیه و متوسط سرعت آپلود ۹۹/ ۱۲ مگابیت‌‌‌‌برثانیه و تاخیر، ۴۲ میلی‌‌‌‌ثانیه است که رتبه ایران را به ۱۳۴ از میان ۱۷۵ کشور می‌‌‌‌رساند. اینترنت ثابت ایران در حال‌‌‌حاضر از گواتمالا و صحرای‌غربی کندتر و از میانمار، فیجی و توگو سریع‌‌‌‌تر است.

مقاله ای را نیز در مورد  چیدمان میز و صندلی اداری مطالعه بفرمایید:

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *