لوگو

تشکیل تیم تخصصی و تعریف فعالیتهای پروژه

در ابتدا پس از انعقاد قرارداد با کارفرما کلیه نیازمندیهای مشتری (کمی و کیفی) بر اساس مندرجات قرارداد و مدارک فنی و حقوقی پیوست مورد بررسی قرار می گیرد. مسئولیت انجام این فعالیت با تیم چند تخصصی شرکت که شامل مدیران و روسا (در صورت لزوم کارشناسان) واحدهای اجرایی و فنی و مهندسی، بازرگانی و تضمین کیفیت و مدیر پروژه می باشد. در انتهای این مرحله فازهای اصلی پروژه و فعالیتهای زیر مجموعه هر فاز به همراه مسول انجام، مدت، پیش نیازها، منابع مصرفی و سایر پارامترهای لازم طی فرم برنامه ریزی پروژه تعیین می گردد.

تذکر- فازهای فرآیند)، تدارکات و اجری اجرایی پروژه باید در برگیرنده فعالیتهای لازم در فرآیندهای تکوین پروژه (طراحی پروژه، طراحی و عملیات باشد.

6-2- بر اساس اطلاعات بدست آمده از مرحله قبل زمانهای شروع و پایان مورد انتظار  هر فعالیت بهمراه روابط بین فعالیتها تعیین گردیده و در فرمت یکی از نرم افزارهای کنترل پروژه درج می گردد و برنامه زمانبندی تهیه شده در صورت درخواست کارفرما جهت بررسی و تایید به کارفرما ارسال می شود. پس از اعمال نقطه نظرات و تغییرات احتمالی برنامه زمانبندی پروژه مورد تصویب مدیر پروژه قرار گرفته و جهت اجرا به مدیران مربوطه ارسال می گردد.

ابلاغ کار به واحدها. مدیران واحدهایی که در برنامه زمانبندی به عنوان مسئول انجام هر فعالیت معرفی گردیده اند پس از دریافت برنامه زمانبندی از واحد کنترل پروژه نسبت به بررسی و تایید و ارائه آن به واحدهای زیر مجموعه اقدام می نمایند. دوره تناوب صدور گانت چارت زمان معینی نبوده و به صورت فازبه فاز انجام  می شود. بدیهی است که تغییرات زمانی فعالیتهای پروژه به علت به روز شدن برنامه زمانبندی پروژه در بازنگری های احتمالی مد نظر قرار می گیرد.

 

برای مشاور ایزو و مشاوره EFQM  همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.

برای پیاده سازی ایزو 9001 با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *