دلایل تنفر کارکنان از مدیران
دلایل تنفر کارکنان از مدیران
۴۳ درصد کارکنان میگویند که کارهای خوب آنها دیده نمیشود!
بسیاری از کارکنان سازمانها ناراضیند؛ چرا که بر این باورند که مدیر آنها برای کار خوبشان ارزش قائل نیستند.
زمانی که کارکنان شما تصمیمات خوبی میگیرند، کمک مفیدی در خلال جلسات میکنند و یا ایدههای جدیدی را مطرح میکنند، مشتاق تشویق و بازخور مثبت هستند.
▪️اما اغلب سرپرستان و مدیران سازمانی در تمجید و تقدیر از آنها دچار کوتاهی میشوند!
▪️یکی از نشانههای سازمان سالم، وجود جوی مبتنی بر تقویت مثبت و قدرشناسی است.
▪️در این سازمانها باید از سرپرستان شنید که به کارکنان میگویند:
▫️نکته خوبی است!
▫️واقعا قابل ستایش است!
▫️چه خوب، چه عالی!
▫️ممنون
▪️از دلایل عمدهای که مدیران در تقدیر از کارکنان خود کوتاهی میکنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱ – آنها کارکنان را برای بهرهکشی و سختکوشی بدون تشکر میخواهند.
۲ – آنها به کارکنان به چشم هزینه تا یک دارایی با ارزش و سرمایهگذاری مینگرند.
۳ – اغلب اوقات درک نمیکنند که تقدیر و شناسایی چقدر برای کارکنان اهمیت دارد.
۴ – آنها فاقد سطح مناسب هوش عاطفی هستند و تشکر از کارکنان را کاری بیزارکننده و عبث میدانند!
۵ – خودشان هرگز مورد تقدیر سرپرستانشان قرار نگرفتهاند!
شماره های تماس:02177959675 02177942240
@Aryangostarc
در مسیر موفقیت با ما همراه شوید