77959675 - 02177942240

دلایل تنفر کارکنان از مدیران

دلایل تنفر کارکنان از مدیران

۴۳ درصد کارکنان می‌گویند که کارهای خوب آنها دیده نمی‌شود!

بسیاری از کارکنان سازمانها ناراضیند؛ چرا که بر این باورند که مدیر آنها برای کار خوبشان ارزش قائل نیستند.

زمانی که کارکنان شما تصمیمات خوبی می‌گیرند، کمک مفیدی در خلال جلسات می‌کنند و یا ایده‌های جدیدی را مطرح می‌کنند، مشتاق تشویق و بازخور مثبت هستند.

▪️اما اغلب سرپرستان و مدیران سازمانی در تمجید و تقدیر از آنها دچار کوتاهی می‌شوند!

▪️یکی از نشانه‌های سازمان سالم، وجود جوی مبتنی بر تقویت مثبت و قدرشناسی است.

▪️در این سازمان‌ها باید از سرپرستان شنید که به کارکنان می‌گویند:

▫️نکته خوبی است!
▫️واقعا قابل ستایش است!
▫️چه خوب، چه عالی!
▫️ممنون

▪️از دلایل عمده‌ای که مدیران در تقدیر از کارکنان خود کوتاهی می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ – آنها کارکنان را برای بهره‌کشی و سخت‌کوشی بدون تشکر می‌خواهند.

۲ – آنها به کارکنان به چشم هزینه تا یک دارایی با ارزش و سرمایه‌گذاری می‌نگرند.

۳ – اغلب اوقات درک نمی‌کنند که تقدیر و شناسایی چقدر برای کارکنان اهمیت دارد.

۴ – آنها فاقد سطح مناسب هوش عاطفی هستند و تشکر از کارکنان را کاری بیزارکننده و عبث می‌دانند!

۵ – خودشان هرگز مورد تقدیر سرپرستان‌شان قرار نگرفته‌اند!

 

ایزو 22000

مشاوره 13485

مدیریت استراتژی

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *