چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟

چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟با ما همراه بمانید:

قسمت بعدی
درطی فرایند ارائه‌ی فروش یا نمایش محصول

♦۱- ما قطعاً می‌توانیم درباره‌ی ارقام مشخص باهم صحبت کنیم، اما اجازه دهید که مطمئن شویم که در جهت یافتن راه حل و اقدام مناسب برای رفع نیازهایتان هم‌نظر هستیم.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

در این مرحله از مذاکره‌ی خرید، درخواست تخفیف معمولاً نمایانگر تمایل مشتری به خرید است.

♦زمانی که مشتریان موافقت خود را به خرید اعلام می‌کنند و یا علاقه به دیدن ارائه در مورد محصول و یا خدمت دارند، به‌روشنی مشخص است که به محصول علاقه‌مند بوده و اکنون به جزئیات فرایند خرید دقت می‌کنند.

♦درهرحال، به مشتریان وعده‌ی تخفیف ندهید، به‌صورت خودکار امتیاز دادن درازای درخواست‌های مشتریان، شما را خیلی مشتاق به معامله نشان خواهد داد، که در یک معامله‌ی واقعی برای شما مشکل ساز خواهد بود.

همچنین ممکن است مشتریان بالقوه را درصورتی که در مورد ارزش محصولتان قضاوت اشتباه نمایند، متعجب سازد.

نکته
برنامه ‌ریزی بر اساس مدل AIDA

♦مدل AIDA به ما کمک می‌کند تا برای هر مرحله فروش، اقدامات متناسبی را برنامه‌ریزی و اجرا نماییم و شامل مراحل زیر است:

۱- مرحله آگاهی

♦اولین و مهمترین گام در بازاریابی و فروش، دیده شدن برند شما توسط مشتریان است.

♦این در واقع به مفهوم ترویج یا Promotion است که معمولا از طریق تبلیغات انجام می‌شود.

♦اما گذشته از تبلیغات، امروزه شبکه‌های اجتماعی نیز این فرصت را برای ما فراهم آورده‌اند تا فعالیت‌های بازاریابی موثری را در آنها اجرا نماییم.

♦بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به تبلیغات دارد و برای ما امکان برقراری ارتباطات دو طرفه و فعال با مشتریان را نیز فراهم می‌آورد.

♦بنابراین جایگاهی برای برند خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد نمایید.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
درخواست تخفیف مشتریان
Description
♦زمانی که مشتریان موافقت خود را به خرید اعلام می‌کنند و یا علاقه به دیدن ارائه در مورد محصول و یا خدمت دارند، به‌روشنی مشخص است که به محصول علاقه‌مند بوده و اکنون به جزئیات فرایند خرید دقت می‌کنند. ♦درهرحال، به مشتریان وعده‌ی تخفیف ندهید، به‌صورت خودکار امتیاز دادن درازای درخواست‌های مشتریان، شما را خیلی مشتاق به معامله نشان خواهد داد، که در یک معامله‌ی واقعی برای شما مشکل ساز خواهد بود.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *