داستان یک تعهد تحسین‌ برانگیز

داستان یک تعهد تحسین‌ برانگیز که مطلبی مهم می باشد را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

“ایلی” نام تجاری مشهور جهانی قهوه است که با ترکیب کردن سنت‌های ایتالیایی با علم و فناوری پیشرفته  نزدیک به هفتاد سال را صرف کامل‌ کردن فرآیند قهوه اسپرسو کرده است فرانچسکو ایلیاین شرکت را در سال ۱۹۳۳ بنیان گذاشته و امروزه تحت هدایت مدبرانه پسرش دکتر ارنستو ایلی و نوه‌اش آندره ‌ایلی اداره می‌شود.

درصد کیفیت قهوه

قهوه ‌ایلی کاملا خاص است، چون ۱۰۰درصد بر پایه دانه‌های قهوه عربی ساخته می‌شود و تولید یک اسپرسوی خوب و خوش‌عطر از قهوه خالص یک هنر بسیار ظریف است که از عهده هر شرکتی ساخته نیست گفته می‌شود که ۶۰ درصد کیفیت قهوه به نحوه دم کردن آن بستگی دارد به همین دلیل آگاهی از هنر دم کردن قهوه برای موفقیت ایلی حیاتی است.

شرکای تجاری

بنابراین، آنها به شرکای تجاری خود مانند کافی‌شاپ‌ها وابسته هستند تا مطمئن شوند که یک تجربه واقعی از قهوه ایلی در دسترس مشتریان‌ شان قرار می‌گیرد داستانی که در ادامه خواهد آمد پنج سال پیش در کافه‌ای در قلب کپنهاک روی داده است:

جهت  مشاور ایزو و کسب اطلاعات در زمینه ممیزی در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
پیشخدمت جوان

یک روز بعد از ظهر یک نجیب‌زاده مسن ایتالیایی وارد کافه دنج لازلو شد و روی یک صندلی نشست و یک قهوه اسپرسو ایلی سفارش داد پیشخدمت جوان نگاهی به مرد انداخت و گفت: «من همان‌قدر که مایلم درخدمت شما باشم همان‌قدر هم می‌ترسم نتوانم به خوبی خواسته‌های شما را برآورده کنم، چراکه دستگاه اسپرسوساز ما امروز صبح آن‌طور که باید کار نمی‌کند و این به معنی آن است که قهوه‌ ایلی طعم حقیقی‌اش را نخواهد داشت بنابراین ترجیح می‌دهم که ‌این کار را انجام ندهم مرا ببخشید و امیدوارم که موقعیت ما را درک بفرمایید.»

از پیشخدمت تشکر کرد

نجیب‌زاده ‌ایتالیایی نه‌تنها دلخور نشد بلکه با حسی مملو از تحسین و البته با تعجب زیاد از پیشخدمت تشکر کرد، درحالی‌که لبخندی به پهنای صورت داشت از جایش بلند شد و بعدا معلوم شد که آن نجیب‌ زاده ‌ایتالیایی خود دکتر ارنستو ایلی صاحب قهوه ‌ایلی بوده‌ است مشاوره ایزو با آریان گستر

بهترین کافی‌شاپ

دکتر ارنستو به شدت تحت تاثیر رفتار حرفه‌ای پیشخدمت جوان قرار گرفته بود چرا که او بدون اینکه ایلی را بشناسد آن‌گونه از نام‌‌تجاری ایلی محافظت کرده بود،آن روز دکتر ایلی در یکی از معدود بازدیدهایش از کپنهاک برای ارائه یک سخنرانی و اهدا جایزه ویژه ایلی برای بهترین کافی‌شاپ شهر به آنجا رفته بود دکتر ایلی از این تجربه ذوق‌زده شد و از پیشخدمت جوان خواست تا در مراسم اهدا ‌جایزه که همان شب برگزار می‌شد همراه او بیاید.

شخص پیشخدمت

آخر شب، زمانی‌که دکتر ایلی‌ جایزه را به کافه مذکور اهدا کرد،‌ اعلام کرد یک جایزه اضافی هم برای شخص پیشخدمت که حسی از حرفه‌ ای‌ گری و عملکرد بالا را به نمایش گذاشته اهدا می‌کند او تجربه آن روز بعد از ظهر را بازگو کرد و بعد از پیشخدمت لازلو خواست بالا بیاید و جایزه را از دست او دریافت کند هر چند که آن روز قهوه‌ای به آن مشتری با شخصیت داده نشد اما این داستان یک مثال عالی است که نشان می‌دهد چه چیزی برای نام تجاری ایلی اهمیت دارد.

در آخر

پیشخدمت جوان به راحتی می‌توانست اسپرسوی ایلی را برای آن مشتری بیاورد اما آن قهوه نمی‌توانست طعم واقعی‌ قهوه ایلی را داشته باشد

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *