لوگو
 پنج عادت تبلیغات‌ چی‌های حرفه‌ای

 پنج عادت تبلیغات‌ چی‌های حرفه‌ای را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

موسسه مشاوره‌ مدیریت کانتار، مستقر در لندن، در گزارش تحقیقاتی خود به نام «جایزه خلاقیت در تبلیغات 2021»، پنج عادت تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای را به شرح زیر معرفی کرده است:

1) تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای متمایز عمل می‌کنند

یکی از ویژگی‌های تبلیغات حرفه‌ای، تمایز اجزای مختلف تبلیغ از تبلیغات رقباست به بیان دیگر، تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای سعی می‌کنند تبلیغی متمایز از روند رایج در صنعت یا بازار بسازند

ساخت تبلیغ

مثلا یک تبلیغات‌ چی حرفه‌ای، وقتی می‌بیند همه رقبا برای ساخت تبلیغ یک ماده غذایی، خانواده‌ای شاد را کنار هم نشان می‌دهند، هیچ وقت برای چنین تبلیغی سراغ یک خانواده شاد نمی‌رود، بلکه سعی می‌کند از تصاویر و عواملی متمایز استفاده کند

2) تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای برند را در مرکز توجه‌شان قرار می‌دهند

یک تبلیغات‌چی حرفه‌ای، برند را در کانون اصلی تبلیغ قرار می‌دهد و سعی می‌کند توجه مخاطب را به برند جلب کند به بیان دیگر، هدف یک تبلیغات‌ چی حرفه‌ای از ساختن یک تبلیغ، به رخ کشیدن صحنه‌های زیبا یا خواندن اشعار زیبا نیست، بلکه هدف، نشان دادن برند و تمایزهای آن از رقباست،برای همین، یک تبلیغات‌چی حرفه‌ای، برند را فدای تصاویر زیبا یا بازیگران زیبا نمی‌کند

3) تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای روی نقاط تمایز معنادار تمرکز می‌کنند

یک تبلیغات‌چی حرفه‌ای به خوبی می‌داند که این نقطه تمایز یک برند یا محصول از رقباست که باعث اثرگذاری بر مخاطبان هدف و جلب نظر آنها برای خرید برند یا محصول می‌شود

نقاط تمایز معنادار

با این حال، یک تبلیغات‌چی  حرفه‌ای به خوبی تفاوت بین نقاط تمایز و نقاط تمایز معنادار را می‌داند و فقط روی نقاط تمایز معنادار تمرکز می‌کند

نقاط تمایز معنادار، نقاط تمایزی هستند که هم از رقبا متمایزند و هم برای مشتریان مهم هستند.

مقاله ای را در مورد توسعه فردی نیز مطالعه بفرمایید:
 برای مثال

شاید ارتفاع یک هتل، نقطه تمایز آن از رقبایش باشد، اما وقتی در تبلیغات‌مان روی این نقطه تمایز تمرکز می‌کنیم که برای مشتریان هم مهم باشد.

4) تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای به خوبی از احساسات استفاده می‌کنند

یک تبلیغات‌چی حرفه‌ای به خوبی می‌داند که بکارگیری احساسات مختلف در یک تبلیغ، بسیار اثرگذارتر از بکارگیری عدد و رقم و منطق است  به همین دلیل، تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای همیشه در ساخت تبلیغ‌شان از احساساتی مثل عشق، ترس، توجه به دیگران، پذیرش توسط دیگران، سرخوشی و غیره استفاده می‌کنند.

5) تبلیغات‌چی‌های حرفه‌ای بیشتر از آن که راجع به محصول حرف بزنند، راجع به مشتریان هدف حرف می‌زنند

آیا شما از کسی که مرتب از خودش تعریف می‌کند، خوش‌تان می‌آید؟ قطعا نه مشتریان هدف هم همین گونه‌اند و از تبلیغی که مرتب راجع به ویژگی‌های محصول صحبت می‌کند، متنفرند ولی به تبلیغی که راجع به مشکلات مشتریان و راهکارهای حل آنها صحبت می‌کند، توجه می‌کنند.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *