لوگو

به پنج دلیل ساعت کاری زیاد خوب نیست

به پنج دلیل ساعت کاری زیاد خوب نیست را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

یکی از چیزهایی که باعث شده نسل جدید، از نسل قبلی سریع‌تر باشند این است که نه تنها تعادل کار و زندگی برایشان مهم است، بلکه ضروری است، اعتیاد به کار، دچار امراض کاری شدن و مشکلات خانوادگی ناشی از کار زیاد، وقتی از بیرون به آن نگاه می‌کنیم، اصلا جذاب نیستند.

حداقل ۵ دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد زیاد کار کردن و اضافه کاری زیاد ایده خوبی نیست:
جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
۱. کاهش بازده

بعضی وقت‌ها به علت کار زیاد، شما چاره‌ای ندارید که بیش از ۵۰ ساعت در هفته کار کنید، اما فقط این روزهای شلوغ را بیش از ۵۰ ساعت کار کنید، نه بیشتر،تحقیقات نشان می‌دهد که کسانی که بین ۴۰ الی ۵۵ ساعت در هفته کار می‌کنند، عملکرد بسیار بهتری از کسانی که ۶۵ ساعت و یا بیشتر از آن کار می‌کنند، دارند.

۲. اختلال در قضاوت

بعد از ۸ ساعت کار کردن، اشتباهات ناشی از خستگی رو به افزایش می‌رود و شما مجبور می‌شوید به جای انجام کارهای جدید، روی درست کردن اشتباهات قبلی خود زمان بگذارید، این یعنی اتلاف وقت ارزشمند شما.

مشاوره استراتژی با آریان گستر
۳. نداشتن زمان برای بازیابی انرژی

اینکه کار زیاد سلامتی شما را دچار اختلال می‌کند که حرف تکراری است. آیا واقعا نمی‌خواهید به ذهن خود این فرصت را بدهید تا باطری خود مجددا را برای فردا شارژ کند؟

۴. زمانی که نیاز هست، سرحال به نظر نمی‌رسید

وقتی زیاد کار می‌کنید، در زمان‌های حساس مثل ارائه‌ها، جلسه‌های مهم، تصمیم‌گیری خاص و یا مذاکرات نمی‌توانید بهترین خود باشید.

۵. اگر از سرعت خودتان کم کنید، دیگران فکر می‌کنند کم کاری می‌کنید

همکاران و مدیرتان کم کم به زیاد کار کردن شما عادت می‌کنند و اگر بخواهید سر وقت به خانه بروید، فیلم تماشا کنید و یا با خانواده وقت بگذرانید همه فکر می‌کنند کم‌کاری می‌کنید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *