لوگو

اگر از شغل خود تنفر دارید،باز هم می‌توانید به موفقیت و پیشرفت برسید

اگر از شغل خود تنفر دارید،باز هم می‌توانید به موفقیت و پیشرفت برسید،با ما در متن زیر همراه بمانید:

شاید هر فردی برای داشتن درآمد ناچار باشد در جایی کار کند که علاقه‌ای به آن ندارد،زمانی که استرس و نارضایتی کاری در کارمندی بروز کند به خوبی نمی‌تواند توانایی خود را در انجام وظایف و کارهایش به نمایش گذارد.

شغل موردعلاقه‌تان

در این مواقع عده‌ای تصمیم می‌گیرند شغل خود را تغییر دهند، اما قبل از این که خود را بیکار کنید،روی نکات و راهنمایی‌های زیر تأمل کنید تا بتوانید در شغلی که اکنون موردعلاقه‌تان نیست، موفق شوید.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

با همکاران خود ارتباط دوستانه برقرار کنید

شما نیمی از روز را در محل کارتان سپری می‌کنید، پس توصیه می‌شود با همکاران فعلی خود ارتباط برقرار کنید تا احساس کسالت و شکست نکنید.

تمام مهارت‌هایتان را به کار بگیرید

در هر صورت باید بتوانید تمام تجربه و تخصص خود را به نمایش بگذارید. وقتی در زمینه تخصصی خود عملکرد موفقی داشته باشید، به یکی از دارایی‌های ارزشمند آن شرکت تبدیل خواهید شد که مدیر از آن غافل نمی‌ماند.

به خودتان انرژی مثبت دهید

شاید به شغلتان علاقه‌ای نداشته باشید، اما لازم است زندگی شخصی خود را پربار کنید. توصیه می‌کنیم هر فعالیتی در زمینه ورزش، نقاشی و … که به آن علاقه دارید و در شما اشتیاق و انرژی به وجود می‌آورد را دنبال کنید تا استرس را از خود دور کرده و با انگیزه‌ی بیشتری در حرفه‌ی خود گام بردارید.

موفقیت در رسیدن به اهداف کوچک را جشن بگیرید

اهداف کوچک و کوتاه مدتی برای خود در نظر بگیرید و بعد از رسیدن به آن‌ها به خودتان جایزه دهید، با این کار تلاش‌ها و نتیجه سخت‌کوشی خود را جشن می‌گیرید و به خود می‌فهمانید که هنوز قدرت دست یابی به آرزوها و خواسته‌هایتان را دارید.

مشاوره EFQM با آریان گستر

مزایا و معایب شغل خود را در کنار هم ببینید

وقتی به شغل فعلی‌تان علاقه ندارید، توصیه می‌شود نکات مثبت و منفی آن را در کنار هم قرار دهید و نسبت به هم بسنجید،در این زمان اگر می‌گویید نکات منفی شغل من خیلی بیشتر است، قطعاً وقت آن رسیده تا به دنبال موقعیت شغلی دیگری باشید، حتی اگر هنوز امکان کار در شغل رویایی خود را ندارید.

دلسرد نشوید و همواره رویاهایتان را در نظر بگیرید

یاس و نا امیدی سبب می‌شود تمام انرژی‌تان از دست برود و در نهایت به اهداف و خواسته‌های خود نرسید. پس هیچ وقت رویاهای خود را فراموش نکنید.

استیون جاف، نویسنده و مدیرعامل کمپانی Farmer Jaffe Weissing می‌گوید:

“خیلی مهم است که به شغل خود علاقه داشته باشید،از تمام فرصت هایی که برایتان ایجاد می‌شود طوری استفاده کنید که ارزش وقت و انرژی‌تان را داشته باشد. ما در این زندگی زمان محدودی داریم و تا ابد زندگی نمی‌کنیم،پس باید بیشترین بهره را از آن ببریم،پس یاد بگیریم در کارهای کوچک و بی اهمیت نیز زندگی خوبی را به نمایش گذاریم.”

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *