لوگو

بهره وری مفاهیم و کلیات

بهره وری مفاهیم و کلیات را در متن زیر دنبال بفرمایید:

اهمیت بهره وری

بدون شک، یکی از اهداف و آروزهاي ملّت ها و کشورها، فراهم آوردن یک زندگی مناسب، همراه با رفاه و آسایش براي خود و دیگران در جهان امروز است؛ که بهترین راه شناخته شده براي رسیدن به است، امروزه تأکید برتوسعه پایدار، یکی از محورهاي اساسی در سیاست گذاریهای دولتها به « توسعه » شمار می آید تا از طریق آن، استاندارد های زندگی را در جامعه خویش بهبود بخشند،استاندارد زندگی در یک جامعه، به درجه اي از تأمین حداقل نیازهاي جامعه بستگی دارد.

به عبارت دیگر
جهت ارائه خدمات مشاوره ایزو می توانید با شرکت آریان گستر ارتباط برقرار کنید:
آموزش و امنیت اجتماعی

کیفیت غذا، پوشاك، مسکن، آموزش و امنیت اجتماعی، استاندارد زندگی را تعیین می کند. براي ارتقاي استاندارد زندگی باید غذا، پوشاك، مسکن، آموزش و امنیت بیشتر و با کیفیت بهتر، تولید شود، افزایش مقدار تولید و بهبود کیفیت کالاها و خدمات، می تواند از طریق افزایش نهاده هاي نیروي کار و سرمایه صورت پذیرد و یا این که از منابع موجود به صورت کاراتر یعنی توأم با بهره وري استفاده به عمل آید.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
نیروی انسانی

به عبارت دیگر، می توان چنین گفت که هدف بهره وري، عبارت است از به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروي انسانی، سرمایه، مواد خام تولیدي، زمان و… به شیوه اي عملی و با کاهش هزینه هاي تولید، به منظور گسترش بازار، افزایش اشتغال، کوشش براي افزایش دستمزدهاي واقعی و بهبود معیارهاي زندگی، به شکلی که به نفع کارکنان، مدیران و مصرف کنندگان باشد.

نگرشی فرهنگی

و خلاصه این که بهره وري، نگرشی فرهنگی است که در آن، انسان، فعالیت هاي خود را هوشمندانه خردمندانه انجام می دهد تا بهترین نتیجه را در جهت دست یابی به اهداف مادي و معنوی به دست آورد.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *