برند سازی

چقدر با مفهوم برند و برندسازی آشنایی دارید؟
در مورد تاریخچه و تعریف برند چه می‌دانید؟
و مهم‌تر از همه، آیا می‌دانید که برند چه چیزی نیست؟؟؟
امید ملائکه در این وبینار مباحث کلی و تخصصی در حوزه برند را برای ما توضیح می‌دهد، مدل‌ها را به صورت خلاصه‌وار مطرح می‌کند و اطالاعات قابل توجهی را برای کسانی که می‌خواهند وارد حوزه برند و برندسازی شوند ارائه می‌نماید.

در ادامه این وبینار با بررسی ۴ نوع اصلی برند Product brand، Corporate brand، Geographic brand و Personal brand نکات مهم و اهمیت هر یک را در کسب و کارهای مختلف درک می‌کنیم و با ۴C ایران نیز به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای جغرافیایی جهان آشنا می‌شویم.

آقای ملائکه مزایای برند را به دو دسته تقسیم می‌کنند:
مزایای برند برای مشتری یا مخاطب
مزایای برند برای شرکت، سازمان یا فرد
و به طور مفصل در مورد عناصر ۵ گانه برند صحبت می‌کنند.

چهار ستون اصلی برند سازی:

از خودتان یک تصویر ماندگار در ذهن مشتریان و جامعه به جای بگذارید…

1 یک تصویر شناخته شده نظیر؛
رنگ لوگو با طراحی حرفه‌ای می تواند تا ۸۰ ٪ به بهتر دیده شدن و شناخت شما بیانجامد.

2 وفاداری و صداقت؛
حدود ۵۴٪ از مردم اعتمادشان به برندها را بخاطر شکستن عهد و تعهدی که وعده داده بودند، کنار می گذارند.

3 تحویل به موقع و صحیح؛
حدود ۶۰ ٪ از مردم انتظار اجرای تعهدات زمانی به دریافت به موقع محصولات و خدمات مورد نظرشان را دارند…

4 ماموریت و هدف مشخص؛
۶۴٪ مردم به یک برند وفادار می مانند چون ارزشهای خود را با مشتریان بطور شفاف به اشتراک می گذارد.

استقرار سیستم مدیریت برند ISO 10668 میتواند به سازمان در جهت بهبود برند کمک شایانی کند .

جهت مشاوره سیستم مدیریت برند ISO 10668 با شرکت مهندسی مشاور آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ایزو

شماره های تماس:02177959675    02177942240

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *