لوگو

مدیریت و برنامه ریزی پروژه 

 

هر پروژه مشتمل بر مجموعه کار هایی است که برای نیل به یک هدف کوتاه مدت و تک موردی انجام میشوند و زمان آغاز و پایان مشخصی دارند .مدیر پروژه با تنظیم یک برنامه کلی ، مراحل تفضیلی اجرای پروژه ، میزان هزینه ، زمان اجرا، و روش کنترل پیشرفت کار را معین می کند .

وی همچنین با برنامه ریزی صحیح ، سیستم های مورد استفاده در مراحل مختلف اجرای پروژه را کنترل کند .

مشاوره مدیریت استراتژی از سیستم های کارآمد برای سازمان هاست .جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران با تجربه ایزو تماس حاصل فرمایید .

فنون برنامه ریزی:

در واقع هر برنامه ریزی ، مشتمل بر تصمیم هایی است که برای اجرا در زمان آینده ، اتخاذ شده اند.با افزایش تعداد متغیر های موثر بر هر تصمیم ، تصمیم گیری دشوار تر می شود به گونه ای که گاهی استفاده از ابزار و رو شهای خاص تصمیم گیری ضرورت پیدا میکند .

تلفیق سه استاندارد ایزو 9001 ایزو 14001 و ایزو 45001 تشکیل سیستم مدیریت یکپارچه را میدهد که پیاده سازی این سیستم برای سازمان ها بسیار مفید است جهت مشاوره سیستم مدیریت یکپارچه و اطلاعات بیشتر با کارشناسان با تجربه آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

به  همین دلیل فنون و روش های متعددی برای تصمیم گیری ابداع شده اند.

برخی از این روش ها ، برنامه ریزان را قادر میسازند که با تجسم موقعیت هر یک از عوامل موثر بر تصمیم برای نیل به وضعیت مطلوب برنامه ریزی کنند .

برخی از این ابزارها و فنون عبارت اند از:

الف)نمودار میله ای

ب)نمودار شبکه

ج)فن ارزشیابی و تجدید نظر در برنامه

د: روش مسیر بحرانی

جهت اخذ ایزو همین حالا با کارشناسان متخصص آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

02177942240-77959675

 

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *