بازاریابی نقطه خرید
بازاریابی نقطه خرید را در متن زیر دنبال بفرمایید:
ایجاد انگیزه برای خرید
شامل فروش مکمل در نزدیکی محلی است که خرید صورت میپذیرد برای نمونه در یک خواربارفروشی اقلام کوچکی در نزدیکی پیشخوان فروش قرار داده شدهاند هدف از این کار ایجاد انگیزه برای خرید است.
روشی از بازاریابی
به علاوه ممکن است شما با صندوقدارانی مواجه شده باشید که مثلا پس از خرید یک امپی3پلیر به شما پیشنهاد خرید هدست یا هدفون را به همراه آن میدهند این نمونهای دیگر از بازاریابی در نقطه خرید است.
تجارت الکترونیک
در تجارت الکترونیکی نیز میتوان از یک استراتژی بازاریابی نقطه خرید استفاده نمود. زمانی که مشتری شما برای نمونه در حال چک کردن خرید یک کلاس الکترونیکی است، شما میتوانید یک پیغام درباره یک کلاس دیگر به او داده و لینک آن را به سبد خرید او بیفزایید.
سخن آخر
این کار راهی ساده برای هدایت تراکنشهای بزرگتر در هر گونه خرید است. فقط لازم است هر گام از فرایند را برای فروش مکمل، بهینهسازی نمایید.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.