لوگو

مشاوره ایزو در شیراز

در این برهه از زمان به دلیل رقابتی تر شدن بازار در جذب و جلب رضایت مشتری در سطح ملی، منطقه ای و جهانی نیاز به مدیریتی نوین و کارآمد و سازمانی بهره ور و پویا هرچه بیشتر احساس میشود،گروه مهندسین مشاور آریان گستر مفتخر است برای ارتقا وبهبود سطح مدیریتی و اقتصادی سازمانها و شرکتهای داخلی و خارجی در ایران و جهان با استفاده از طراحی، اجرا و پیاده سازی، پشتیبانی و آموزش سیستمها و نظامهای نوین مدیریتی و کیفیتی در جهت افزایش سهم بازار آن سازمانها و شرکتها قدم بر داشته است.

این گروه با استفاده از مدیران، کارشناسان و اساتیدی مجرب، محوریت خدمات خود را در زمینه مشاوره مدیریتی، افزایش بهره وری، ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان، ایجاد نظام یکپارچه در زمینه اداری و اجرایی شرکتها و سازمانهای تولیدی و خدماتی، ایمنی و بهداشت حرفهای کارکنان و همچنین آموزش مدیران، دانشجویان و کارکنان در راستای سیستمهای نوین مدیریتی قرار داده است.

آریان گستر تا کنون افتخار اجرا ، پیاده سازی و مشاوره سیستمهای نوین مدیریتی و کیفیتی برای بسیاری از سازمانها و شرکتها را در سطح آسیا و اروپا دارا میباشد، در انتهای این معرفی نامه گزیده سوابق این گروه ارائه میشود.

یکی از مناطقی که شرکت آریان گستر افتخار همکاری با بسیاری از مجموعه های درخشان را داشته است،استان فارس می باشد.این شرکت دارای تیم تخصصی برای پیاده سازی سیستم های مدیریتی در استان فارس و شهر شیراز می باشد.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *