بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت بعدی
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۱۰- در بازار دیده شوید.
به شبکهها و گروههای صنعتی که مشتریانتان با آنها سروکار دارند بپیوندید و در رویدادهایی که آنها پای ثابتش هستند حضور داشته باشید.
با مردم صحبت کنید و از موضوعات و نکاتی که برایشان مهم است و چالشهایشان آگاه شوید.
تا جایی که ممکن است آنها را راهنمایی کنید و اطلاعاتی را که لازم دارند در اختیارشان بگذارید، حتی اگر ربطی به کسبوکار شما ندارد.
هدف شما این است که بهعنوان یک دوست و حلال مشکلات (و نه فقط یک فروشنده) شناخته شوید.
۱۱- در رسانههای مجازی فعال باشید
برای کسبوکارتان در فیسبوک، اینستاگرام، گوگلپلاس، لینکدین و سایر شبکههای اجتماعی، صفحهای ایجاد کنید.
بد نیست که پینترست و اسلایدشیر را هم در نظر داشته باشید. بهتر است رسانهای را انتخاب کنید که محصولتان بیشتر در آن جستوجو میشود.
مشتریان را به دنبالکردن، لایککردن و بازنشر مطالبتان تشویق کنید.
برای افزایش بهاشتراکگذاری مطالبتان، مسابقه و جایزه در نظر بگیرید. اشتراکگذاری مطالب در فضای مجازی یعنی بازاریابی دهان به دهان!
۱۲- دکمههای انتشار مطالب را به سایتتان اضافه کنید
هرچه اشتراکگذاری اطلاعات و بازنشر آنها برای افراد سادهتر باشد، احتمال اینکه اقدام به این کار کنند، بیشتر میشود.
پس در کنار مطالبی که در سایتتان ارائه میدهید، امکاناتی برای بهاشتراکگذاری مطالب از طریق ایمیل، تلگرام، فیسبوک و غیره اضافه کنید.
مشاوره EFQM با آریان گستر
۱۳- در کنفرانسها و همایشها سخنرانی کنید
سخنرانیتان باید سرشار از مطالب سودمند باشد.
با ارائهی اطلاعات مفید و راهگشا و ارائهی راهحل برای مشکلات رایج، بهعنوان فردی خبره که حلال مشکلات است شناخته خواهید شد.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.