لوگو

بازاریابی دهان به دهان

متن زیر مواردی را در مورد بازاریابی دهان به دهان توضیح می دهد:

قسمت پایانی
۱۸- روابط و مهارت‌های شبکه‌سازی خود را تقویت کنید.

به اجتماعات صنعتی و کاری محلی که مشتریان‌تان را جذب می‌کنند، بپیوندید و در این گروه‌ها فعالیت داشته باشید.

با کمک به دیگر اعضا برای رسیدن به موفقیت احترام و تضمین مراجعه‌ی آنها را جلب کنید.

۱۹- کسب‌وکارهای غیررقیب را به مشتریان توصیه کنید.

وقتی کسب‌وکار دیگری (که رقیب‌تان نیست!) را به مشتریان توصیه می‌کنید، احتمال اینکه آن کسب‌وکار هم شما را به مشتریانش توصیه کند افزایش می‌یابد.

۲۰- از افرادی که به کسب‌وکارتان رونق می‌دهند، قدردانی کنید.

چگونگی قدردانی از این افراد بستگی به ماهیت کسب‌وکارتان دارد.

یک یادداشت تشکر، کوپن تخفیف، پاداش نقدی یا هر روش مؤثر و قابلِ قبول دیگری که مناسب زمینه‌ی فعالیت شما باشد، می‌تواند به‌عنوان قدردانی به‌کار رود.

با این کار نشان می‌دهید که متوجه تلاش و توجه آنها به کسب‌وکارتان هستید که باعث می‌شود برای توصیه‌کردن شما به دیگران انگیزه‌ی بیشتری داشته باشند.

 

 

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *