لوگو

بازاریابی دهان به دهان چیست و چه جایگاهی در کسب‌و‌کار شما دارد؟

بازاریابی دهان به دهان چیست و چه جایگاهی در کسب‌و‌کار شما دارد؟

قسمت بعدی
۱۲- دکمه‌های انتشار مطالب را به سایت‌تان اضافه کنید

هرچه اشتراک‌گذاری اطلاعات و بازنشر آنها برای افراد ساده‌تر باشد، احتمال اینکه اقدام به این کار کنند، بیشتر می‌شود،پس در کنار مطالبی که در سایت‌تان ارائه می‌دهید، امکاناتی برای به‌اشتراک‌گذاری مطالب از طریق ایمیل، تلگرام، فیسبوک و غیره اضافه کنید.

۱۳ – در کنفرانس‌ها و همایش‌ها سخنرانی کنید.

سخنرانی‌تان باید سرشار از مطالب سودمند باشد،با ارائه‌ی اطلاعات مفید و راهگشا و ارائه‌ی راه‌حل برای مشکلات رایج، به‌عنوان فردی خبره که حلال مشکلات است شناخته خواهید شد.

۱۴ – بازخوردهای مثبتی را که از دیگران می‌گیرید، به گوش همه برسانید

تعریف دیگران و سخن مثبت آنها مدرکی است که خوبی‌هایی شما را به دیگران اثبات می‌کند.

هر وقت کسی از شما و کسب‌وکارتان تعریف کرد (با اجازه‌ی خودش) گفته‌ی او را به گوش سایر مشتریان‌تان برسانید.

۱۵- از هر راهی که می‌توانید برای تبلیغات استفاده کنید

اگر نام شما و کسب‌وکارتان در روزنامه‌ای ذکر شد، کاری کنید مشتریان از آن آگاه شوند.

به چنین مواردی در سایت‌، ایمیل و در فروشگاه‌تان اشاره کنید.

اینکه مشتریان بدانند که شما موضوع صحبت دیگران هستید، باعث افزایش اهمیت شما و انگیزه‌ی مشتریان برای توصیه‌ی شما به دیگران می‌شود.

ادامه دارد…

 

 

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *