اهمیت طراحی در بازاریابی برند

اهمیت طراحی در بازاریابی برند

قسمت چهارم

پیام را شفاف و مستقیم منتقل کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی این است که طرح علاوه بر سادگی باید شفاف هم باشد.

اگر طرحی ابهام داشته باشد مردم نمی‌توانند در مدت‌زمان کم آن را به‌ راحتی درک کنند.

مشتریان تمایل دارند بین برند شما و شکل بصری آن نظیر لوگوها و بروشورها ارتباط برقرار کنند.

اگر مشخص نباشد این اقلام بصری نماد چه چیزی هستند شناخت برند به‌خوبی صورت نمی‌گیرد.

بنابراین ضروری است که پیام طرح شما تا آنجا که ممکن است شفاف باشد.

طراحی باید علاوه بر ساده بودن، ازنظر بصری نیز جذاب باشد.

پیام را ساده و مختصر بیان کنید.

طراحی به معنی نگارش انشا نیست و نباید طولانی باشد.

بلکه باید مستقیم به اصل موضوع اشاره کند و با چند کلمه کوتاه پیام را منتقل کند.

وقتی صحبت از اقلام بازاریابی می‌شود بسیاری از شرکت‌ها به جملات خنده‌دار، انگیزشی یا حتی گاهی جملات کوتاه و عجیب‌وغریب فکر می‌کنند.

آن‌ها از این تکنیک‌ها برای جلب‌توجه سریع مخاطب استفاده می‌کنند.

امروزه بیشتر برندهای موفق لوگوهایی دارند که هیچ کلمه یا عبارتی همراهشان نیست.

نگاه کردن به یک بیلبورد تبلیغاتی با  تصویر HD بسیار جالب‌تر از خواندن یک پاراگراف بلند است.

طراحی آهنرباهای تبلیغاتی نیز یکی از همین شیوه‌هاست که برای ارایه پیام ساده و مختصر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یکی از فواید این آهنرباها این است که می‌توانند در صورت تمایل، پیام شما را توزیع کنند، تحویل دهند و مبادله کنند.

ادامه دارد…

مشاوره تعالی سازمانی

مشاوره استراتژی 

گواهینامه ce

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *