لوگو

افراد معمولی آموزش پذیر را استخدام کنید

افراد معمولی آموزش پذیر را استخدام کنید برای این منظور متن زیر مطالعه بفرمایید:

من اعتقاد دارم کارمندان کم تجربه و جوان که آموزش پذیر هستند بسیار ارزشمند تر از کارکنانی هستند که پر ادعا و به اصطلاح با تجربه هستند اما حاضر به تغییر نبوده و آموزش پذیر نیستند.

کارمندان مدعی رده بالا با اعتماد به نفس

این کارمندان معمولی تمام تلاش خود را می کنند تا انتظارات بالای شما را برآورده سازند و خود را به خواسته ها و مسیری که شما برای سازمان در نظر گرفته اید نزدیک کنند اما کارمندان مدعی رده بالا با اعتماد به نفس های کاذب که ناشی از گذر روزها و سالهاست نه تجربه مفید و واقعی، همیشه در حال کار شکنی و بهانه تراشی هستند.

مشاوره EFQM با آریان گستر

تجربه به من نشان داده است که کارمندان در نهایت به خواسته های شما پاسخ می دهند اگر انتظارات بالا داشته باشید انها تمام سعی خود را می کنند که انتظارات شما را برآورده سازند و برعکس اگر انتظارات ضعیف و رده پایین داشته باشید هم انها دقیقا خواسته شما را برآورده می سازند.

تعریف شفاف هدف ها و انتطاراتتان

با سخت گیری و تعریف شفاف هدف ها و انتطاراتتان، کارمندان ضعیف را تسویه و از تیم جدا نمایید،مدیرانی که نمی توانند نیاز به محبت و دلسوزی را در خود مهار کنند هیچگاه نمی توانند یک تیم قوی را پایه ریزی کنند. یادتان باشد مدیر را نه بر اساس میزان فعالیت شخصی اش بلکه بر اساس میزان کاری که کارمندانش در غیاب او انجام می دهند مورد سنجش قرار می دهند.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *