لوگو

ده اشتباه فاحش در بازاریابی


ده اشتباه فاحش در بازاریابی را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:


قسمت اول

در شرایط تجاری کنونی، بازاریابی امری ضروری است،در صورتی‌که روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای سودمند بودن، می‌تواند زیان‌بار باشد،با دوری کردن از این


اشتباهات رایج و معمول، از دام‌های بزرگ بازاریابی دوری گزینید.


جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


۱- نه هدفی، نه توقع و انتظاری

بسیاری از شرکت‌ها در واقع نمی‌دانند که از بازاریابی چه می‌خواهند یا انتظارشان از تلاش‌های شبانه‌روزی چیست،ابتدا اهداف‌تان را مشخص و تنظیم کنید، سپس، بپذیرید که


بازاریابی یک مرحله است،در پایان، همواره از تناسب مراحل با اهدافتان، اطمینان حاصل کنید.


۲- نداشتن خرید (buy in)

– مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور باشند و تمامی مراحل را تحت‌الشعاع قرار دهند.


– خرید ‌(buy in) را با روشن کردن اهداف و مراحل عملیات بازاریابی‌تان به دست آورید.


مشاوره استراتژی با آریان گستر


۳- ترس

– شرکت‌ها در برخورد با بازاریابی بیش‌تر دچار ترسی مبهم و نامحسوس می‌شوند.


– آن‌ها نه از خود بازاریابی، که از احتمال شکست‌شان در بازاریابی واهمه دارند.


– این ترس حتی می‌تواند آنان را از آغاز و ادامه‌ کار باز دارد.


– هنگامی که عملیات بازاریابی‌تان را راه‌اندازی می‌کنید، از این‌که بارها و بارها زمین بخورید و موفق نشوید، ترسی نداشته باشید.


ادامه دارد…


 

02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *