ده اشتباه فاحش در بازاریابی
ده اشتباه فاحش در بازاریابی را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
قسمت اول
در شرایط تجاری کنونی، بازاریابی امری ضروری است،در صورتیکه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای سودمند بودن، میتواند زیانبار باشد،با دوری کردن از این
اشتباهات رایج و معمول، از دامهای بزرگ بازاریابی دوری گزینید.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
۱- نه هدفی، نه توقع و انتظاری
بسیاری از شرکتها در واقع نمیدانند که از بازاریابی چه میخواهند یا انتظارشان از تلاشهای شبانهروزی چیست،ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظیم کنید، سپس، بپذیرید که
بازاریابی یک مرحله است،در پایان، همواره از تناسب مراحل با اهدافتان، اطمینان حاصل کنید.
۲- نداشتن خرید (buy in)
– مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی میتوانند زیانآور باشند و تمامی مراحل را تحتالشعاع قرار دهند.
– خرید (buy in) را با روشن کردن اهداف و مراحل عملیات بازاریابیتان به دست آورید.
مشاوره استراتژی با آریان گستر
۳- ترس
– شرکتها در برخورد با بازاریابی بیشتر دچار ترسی مبهم و نامحسوس میشوند.
– آنها نه از خود بازاریابی، که از احتمال شکستشان در بازاریابی واهمه دارند.
– این ترس حتی میتواند آنان را از آغاز و ادامه کار باز دارد.
– هنگامی که عملیات بازاریابیتان را راهاندازی میکنید، از اینکه بارها و بارها زمین بخورید و موفق نشوید، ترسی نداشته باشید.
ادامه دارد…
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.