استراتژی بازاریابی را حول سفر مشتری بسازید

استراتژی بازاریابی را حول سفر مشتری بسازید با ما همراه بمانید:

♦ همیشه با مشتری در تعامل باشید و نقاط تماس را کشف کنید. دقت و کشف نقاط تماس در بازاریابی، خدمات و فروش باعث می‌شود در بهترین زمان و مکان مناسب با مشتری ارتباط برقرار کنید و نتیجه را پیگیری کنید تا تجربه‌ی مشتریان در چرخه‌ی عمر بهینه شود.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
نکات کلیدی ایده آل را در بازاریابی ببینید:

مشتری را در مرکز تعامل قرار داده و تمامی منابع را مدیریت کنید. سپس این منابع را به روش‌های مختلف به یکدیگر ارتباط دهید و مشتریان در مرکز آن قرار بگیرند. این‌گونه برای هر مشتری یک پرونده اختصاصی تعریف می‌کنید که معرف آن مشتری باشد.

مشاوره ایزو 13485 تخصص ماست.
تعامل با هر مشتری را اتومات کنید:

♦ کاری کنید که سفرهای مختلف مشتریان به صورت یکپارچه و همسو قرار بگیرد تا بتوانید رفتار مشتریان را پیش بینی کنید.

♦  از نرم افزار اوج برای برنامه ریزی استفاده کنید تا بتوانید بخش‌های جدیدی از بازار را کشف نموده و بر اساس آن بخش‌های جدیدتری هم خلق کنید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
استراتژی بازاریابی
Description
تعامل با هر مشتری را اتومات کنید: ♦ کاری کنید که سفرهای مختلف مشتریان به صورت یکپارچه و همسو قرار بگیرد تا بتوانید رفتار مشتریان را پیش بینی کنید. ♦  از نرم افزار اوج برای برنامه ریزی استفاده کنید تا بتوانید بخش‌های جدیدی از بازار را کشف نموده و بر اساس آن بخش‌های جدیدتری هم خلق کنید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *