لوگو

استاندارد ایزو 10002

متن زیر حاوی اطلاعاتی در مورد استاندارد ایزو 10002 می باشد.

این استاندارد دستورالعمل هایی برای استقرار سیستم مدیریت شکایت ارائه داده و در شناسایی شکایت ها، علت و رفع آن ها کمک می کند.

استاندارد ایزو 10002 به شناسایی زمینه های بهبود تجارت شما و رفع علت شکایات کمک می کند. همچنین کنترل ها و فرایندهای کارآمد برای رسیدگی به شکایات مشتریان را مشخص کرده و تضمین می کند که مشتریان بیشتری از خدمات شما رضایت داشته باشند.

اخذ گواهینامه این استاندارد بدین مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک توافق بین المللی را پذیرفته است. که طی این توافق کلیه شرایط مربوط به رسیدگی به شکایات مشتریان از محصولات آن سازمان یا شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندارد ایزو 10002 جز خانواده ایزو 10000 می باشد.عموما استاندارد های موجود در در سری ایزو 10000 به همراه ایزو 9001 کاربرد و راندمان بالایی برای سازمان دارند.

مزایای مدیریت شکایت مشتری:

  • دستیابی به کارایی عملیاتی برای شناسایی روند و علل شکایات
  • حل مشکلات با استفاده از رویکرد مشتری مداری
  • درگیر کردن کارکنان با فرصت های آموزش خدمات مشتری جدید

برای مشاور ایزو علی الخصوص ایزو 9001 با آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید.

مشاور  EFQM تخصص ماست.

02177942240-77959675

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *