مشاوره و ارتباطات داخل سازمان

برای توضیحات در مورد بند ارتباطات مشارکت و مشاوره متن ذیل را بخوانید:

روشهاي ارتباطي در رابطه با اطلاع رساني وضعيت هاي اضطراري شامل حوادث ناشي از کار و بلاياي طبيعي و حريق و …. در روش اجرایی آمادگی و واکنش در شرایط اضطراري تشريح شده است.

به طور کلی در مستندات نظام هاي مديريت كيفيت، ايمني و بهداشت شغلي و مديريت زيست محيطي تشريح شده است، كه  اهم ارتباطات به قرار زير است:

ـ دريافت و ارسال گزارشات و ارتباطات فني و سلسله مراتب مديريتي در نمودار سازماني و همچنين در شناسنامه فرآیندها و شرح وظايف تشريح شده است.

ـ تلفن هاي ارتباطي در رابطه با اطلاع رساني وضعيت هاي اضطراري به ترتيب زير تعريف مي گردد:

الف ـ كليه كاركنان به محض مشاهده هرگونه حريق مراتب را طي تماس با شماره تلفن داخلي به اطلاع واحد HSE مي رسانند.

جهت تبادل اطلاعات و اخذ مصوبات و قوانين از مراجع ذيصلاح (وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  ، اداره کار ، سازمان تامين اجتماعی و … ) مسئول ، در دوره های یک ساله اقدام به برقراری ارتباط با سازمان های مرتبط می نماید

برای مشاور ایزو و مشاور ایزو 14001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ایزو 45001

02177942240-7795967

 

One comment

  1. پینگ بک ارتباطات خارجي 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *