لوگو

ده نکته از کتاب اثر مرکب

ده نکته از کتاب اثر مرکب را در متن زیر دنبال بفرمایید:

قسمت بعدی
۶- اعتیاد به عادتهای خوب و بد

◊از نکات مهم در موفقیت پرورش عادات خوب و پیوستگی در انجام عادات خوب و ثبات قدم در انجام عادات خوب است،انسان موفق در واقع باید معتاد به موفقیت شود و این اعتیاد مثبت است که می‌تواند او را از دیگران متمایز کند.

۷- تکانش

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

◊قانون اول نیوتن (اینرسی) می‌گوید اجسام ساکن تمایل به سکون دارند مگر این که نیرویی خارجی بر آنها اعمال شود و اجسام متحرک نیز تمایل به حرکت دارند،وقتی اثر مرکب، اثر موجی و تبدیل عادات بد به عادات خوب در زندگی ما آغاز شود، این نقطه حرکت است و شروع است،یعنی چرخ و فلک دستی با هر مشقتی راه افتاده است و تکانش ایجاد شده است!

۸- ریتم زندگی و ثبات قدم

◊دانستیم که برای تغییر،ایجاد عادات و رفتار خوب و ایجاد تکانش لازم است،اما این تکانش باید با ریتم منظم و دائمی و ثبات قدم همراه باشد،حرکت های افراطی و تفریطی، موضع‌های عجله‌ای و جوگیر شدن و عدم ریتم مناسب موجب خواهد شد که ثبات قدم نداشته باشیم و تکانش ما با لرزه‌های فراوان و یا حتی سکون و سکوت مواجه شود،واقعیت رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

۹- ما انسانهای متاثر

مشاوره EFQM با آریان گستر

◊حال که دانستیم اثر مرکب چیست و اثر موجی چه بر ما می‌آورد و عادات خوب و بد چگونه زندگی ما را ایجاد می‌کنند و ریتم زندگی چه تاثیری بر همه اینها دارد، لازم است این نکته را نیز بدانیم که برای تغییر و اصلاح و ایجاد اثر مرکب مثبت در زندگی مان باید از آنچه بر ما تاثیر می‌گذارند نیز آگاه باشیم،ورودی‌های ذهن ما، ارتباط ها و محیط سه عامل اساسی هستند که بر رفتار و عادات و رویه و ریتم زندگی مان اثر می‌گذارند.

۱۰- اثر دیگران

◊از بهترین راه های دستیابی به اهداف این است که انرژی مان را در بخشش به دیگران متمرکز کنیم،اگر می‌خواهیم اعتماد به نفس خودمان بیشتر شود،سعی کنیم اعتماد به نفس اطرافیان مان را بالا ببریم.

سخن آخر

اگر حس امیدواری و مثبت اندیشی می‌خواهیم باید در شخص دیگری اینها را القا کنیم و اگر موفقیت برای خودمان می‌خواهیم برای دیگران هم بخواهیم.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *