لوگو

ایزو 21001

 

 

معرفی ایزو 21001

یک ابزار مدیریتی مشترک برای سازمان های آموزش محوری است که محصولات و خدمات آموزشی برای رفع نیازمندی های یادگیرندگان را ارائه می دهند.

بر مبنای ایزو 9001

این استاندارد، استانداردی مستقل بر مبنای ایزو 9001 (بدون اینکه بخشی کاربردی باشد) است و با سایر استانداردهای سیستم مدیریتی ایزو در ساختار هم راستا می باشد،ایزو 21001 بر تعامل خاص بین سازمان آموزشی و یادگیرنده، مشتریان و دیگر طرف های ذینفع تمرکز می کند.

چه کسانی نیاز به پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو21001 دارند؟

1) سازمان های اموزش محوری که می خواهند توانایی انطباق خود با الزامات قانونی و مقرراتی در حوزه ارائه و آموزش دانش به اثبات برسانند.
2) سازمان هایی که به دنبال افزایش رضایت یادگیرندگان، دیگر مشتریان و پرسنل را با به کارگیری رویکرد فرآیندی برای بهبود سیستم هستند.

عمومی و قابل کاربرد

تمام الزامات این استاندارد عمومی و قابل کاربرد در تمام سازمان های آموزشی می باشد که ساختار دانشی را به یادگیرندگان از طریق آموزش یا پژوهش، صرف نظر از نوع و اندازه ی خدمات و محصولات ارائه شده تسهیل، تقسیم و ارائه می کنند بنابراین، این استاندارد در سیستم مدیریتی هر سازمانی که برنامه ای برای ارائه، تقسیم و انتقال دانش را دارد، قابل کاربرد است.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *