ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﻫﺎی ﺭشد
ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﻫﺎی ﺭشد را در متن زیر دنبال بفرمایید:
مسئولیت ﺍﺻﻠﯽ ﺭﺷﺪ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭی ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﺑﺨﺶ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ.
ﻻﺯﻣﻪ ﺭﺷﺪ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﻱ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﺭﺷﺪ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ.
ﻭ ﻧﻘﺶ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻱ ﻫﺎﻱ ﺭﺷﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﺭﺷﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﻝ Product market expansion grid ﯾﺎ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ ﺍﻧﺴﻮﻑ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.
ﺭﺷﺪ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﻱ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺣﺎﺻﻞ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺁﻧﻬﺎ ﺷﺎﻣﻞ 4 ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻱ ﺭﺷﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺭﺷﺪ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﻱ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
چطور فروشنده موفقی باشیم؟!
-فروش یک فرایند احساسی است، فروشنده موفق احساسات خود و مشتریان را با مهارت کنترل کرده و به پیش می برد.
-محرک های احساسی مشتریان را شناسایی کرده و آنها را حساب شده بکار بگیرید.
-از کلمات پر انرژی و مثبت استفاده کرده و صداقت را در ارتباطات تجاری پایه گذاری و همواره دنبال کنید.
-جریان و روند ارتباطات را به گونه ای هدایت کنید که نتیجه مورد نظرتان حاصل شود و تا این مهم اتفاق نیفتاده دست از تلاش آگاهانه برندارید.
تأثير چهره گشاده در سخنرانی:
در موقع سخنراني، حتي قبل از اينكه لب به سخن بگشاييم، محكوم يا محبوب مي شويم. اين امر بستگي به چهره گرفته و عبوس و يا حالت بشاش و چهره گشاده ما دارد. لبخند، درهاي بسته را باز مي كند،شخصيت جذاب و لبخند شيرين، اعتماد شنوندگان را جلب كرده و حسن نيت آنها را بر مي انگيزد.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.