۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار
۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را در متن زیر دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
۵- شناسایی مشکلات فروش
ارزش حفظ ارتباط با مشتری بیشتر از درآمد حاصل است.
شناسایی مشتریان خاموش:
همواره مشتری هایی وجود دارند که دیگر اقدام به خرید نمیکنند،احتمالا مهم ترین دلیل آن کم توجهی فروشنده و در نتیجه قطع ارتباط طرفین است،در نتیجه حفظ ارتباط میتواند کلیدی ترین نکته در بازار کار باشد.
مشتری ها
میتوان لیستی از این دسته از مشتری ها تهیه کرد و از طریق روشهای مختلف مانند ارسال ایمیل، پیامهای تبریک و مناسبتی مختلف ،در نظر گرفتن ایام فروش ویژه و اطلاع رسانی در مورد آن ها، این دسته را ترغیب کرد تا دوباره به مشتری های فعال شما تبدیل گردند.
اعمال تغییر:
-سعی کنید همیشه در روال فروش و معرفی محصول دست به تغییر بزنید.
-استفاده مداوم از شیوه های تکراری باعث غیرضروری به نظر رسیدن محصول شما میشود.
-اگر تغییر صورت بگیرد و راه جدیدی را امتحان کنید، با افراد جدیدی آشنا میشوید.
-در نتیجه ایده و راه و روال جدید باعث جذب مشتری جدید و در نتیجه افزایش فروش میگردد.
پیگیری پس از فروش:
در بسیاری از موارد میتوان مشتریهایی را دید که در ظاهر راضی به نظر میرسند اما به رقیبتان روی میآورند!
همواره پس از فروش خدمات خود باید برای پیگیری بیشتر، در مورد نظر مشتری درباره عملکرد خود سوال کنیم و انتقادات او را حتما جدی بگیریم.
این کار علاوه بر شناخت نقاط ضعف اساسی خود باعث به برقراری ارتباط نزدیک تر و پایداری بیشتر روابطمان میانجامد.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.