۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

 

قسمت نهم
۷- قیمت گذاری درستی داشته باشید.

فروشندگی بی انتهاست، همه ما در تمام طول زندگی این عمل را انجام می‌دهیم، همه ما همیشه فروشنده‌ایم.

الف) تعیین ارزش:

– قطعا ارایه‌ی یک قیمت مناسب مهمترین فاکتور جذب و افزایش مشتری است.

– شما اگر ارزشها و همه‌ی ویژگی‌ها و جوانب محصولی را نشناسید عملا نمی‌توانید برای آن ارزشی تعیین کنید.

– با بررسی قیمت‌های ارایه شده توسط رقبا و آنالیز عملکرد آنها می‌توانید ارزش گذاری دقیق تری نسبت به محصول خود داشته باشید.

– اگر یکی از محصولات شما فروش مناسبی ندارد طبیعتا باید آن را از چرخه تولید خارج کنید یا از قیمت آن بکاهید.

ب) تکنیک عدد نه:

استفاده از تکنیک عدد ۹ ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد اما در آزمایشی نشان داده شد هنوز هم تاثیر خودش را دارد.

– در این تحقیق دو کالای یکسان را به قیمت های ۳۹ دلار و ۳۵ دلار به فروش گذاشتند.

– بله درست حدس زدید! کالایی که از تکنیک عدد ۹ بهره برد با وجود قیمت بیشتر، فروش بیشتری داشت!

ج) تکنیک مقایسه:

بهترین راه نشان دادن ارزش خرید یک محصول قرار دادن آن کنار نمونه‌های بسیار کم کیفیت یا بسیار لوکس است.

– برای مثال برای فروش یک عطر ۲۰۰ هزار تومانی می‌توانیم شرایط مقایسه آن با یک نمونه بسیار ارزان و یک نمونه بسیار لوکس را در اختیار مشتری قرار دهیم.

– این روش باعث فعال شدن مشتری های بالقوه ما می‌گردد چراکه محصول در نزد او ارزش خرید بیشتری پیدا می‌کند و گزینه‌ای با کیفیت متوسط در مقایسه با دو نمونه دیگر یک فرصت مطلوب به نظر برسد.

ادامه دارد…

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
افزایش مشتری در کسب و کار
Description
بهترین راه نشان دادن ارزش خرید یک محصول قرار دادن آن کنار نمونه‌های بسیار کم کیفیت یا بسیار لوکس است. - برای مثال برای فروش یک عطر ۲۰۰ هزار تومانی می‌توانیم شرایط مقایسه آن با یک نمونه بسیار ارزان و یک نمونه بسیار لوکس را در اختیار مشتری قرار دهیم. - این روش باعث فعال شدن مشتری های بالقوه ما می‌گردد چراکه محصول در نزد او ارزش خرید بیشتری پیدا می‌کند و گزینه‌ای با کیفیت متوسط در مقایسه با دو نمونه دیگر یک فرصت مطلوب به نظر برسد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'