۴ رکن بازاریابی رابطه مند

قسمت اول

♦اوایل ۱۹۸۰، بسیاری از شرکتها به برقراری تعاملات پایدار با تامین کنندگان و سایر ذی نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوایل ۱۹۸۳ بازاریابی رابطه مند برای اولین بار مطرح و از آن به عنوان استراتژی جذب، حفظ و بهبود روابط با مشتریان یاد شد.

جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
تغییرات شتابنده

♦جای تعجب نیست که در محیط متلاطم با تغییرات شتابنده در بازار صنعت گردشگری، کسب و کارهای گردشگری مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را در برابر بازار تغییر دهند، به نحوی که بیشتر روی مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای چشم انداز کوتاه مدت، دیدی بلند مدت در پیش گیرند.

نگهداری مشتریان

♦بازاریابی رابطه‌مند نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بیشتر این روابط با مشتریان می‌باشد.

بازاریابی رابطه‌مند

♦شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی نفعان سازمان است که این امر ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می‌شود در واقع هدف نهایی بازاریابی رابطه‌مند جذب و حفظ مشتریان وفادار است.

وفاداری

♦عبارتست از حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات به طور مستقیم در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی به صورت بالقوه می‌تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود.

ادامه دارد…

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی رابطه مند
Description
وفاداری ♦عبارتست از حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات به طور مستقیم در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی به صورت بالقوه می‌تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *